1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה מתכוננת לדרבי מול הפועל חיפה ביום חמישי, ולאחר מכן היא תתארח בגרין אצל הפועל נוף הגליל ביום ראשון. לקראת ההתמודדות נגד העולה החדשה, בארגון האולטראס של אוהדי הירוקים החליטו לקרוא לחרם ולא להגיע בעקבות המחיר הגבוה, כשבשלב זה מכירת הכרטיסים גם הופסקה בגלל השוני במחירים עבור שני הקהלים.
בהודעה נכתב ע”י ארגון האולטראס: “הנהלת נוף הגליל לא הותירה לנו ברירה מלבד להחרים את המשחק בראשון הקרוב. הניסיונות החוזרים והנשנים של עסקני הכדורגל החמדנים לעשות קופה על חשבון הקהל של מכבי חיפה לא יעבור בשתיקה, ומכאן אנחנו קוראים בקול ישיר וחד משמעי – אנחנו לא נהיה הפרה החולבת של כל קבוצות הליגה”.
“מחיר של 110 ש”ח הוא דמיוני ומקומם עבור משחק כדורגל בליגת העל. בין אם מדובר ביציע העידוד ובין אם ביציעים אחרים - זה או כולנו או אף אחד! הכדורגל הוא ספורט עממי והוא יישאר כזה. בלי האוהדים לכדורגל אין זכות קיום. כל מי שרוצה להילחם בקהל שלנו מוזמן לנסות את מזלו. הניסיון שלנו מוכיח שכשאנחנו מאוחדים אף אחד לא יכול לכופף אותנו. אנו קוראים לקהל האוהדים להצטרף למאבק ולא לקנות כרטיסים, וזאת עם כל הרצון לתמוך בקבוצה בראשון. מי שכבר הזמין כרטיס - ניתן לבטלו עד יום חמישי. בנוסף, אי רכישת כרטיס למשחק זה אינו נכלל ברשימת ביטול למנוי חוץ. כוחנו באחדותנו”.
מנכ"ל נוף הגליל, גיל ברעם, אמר בתגובה: “המחירים בגרין יותר זולים מסמי עופר. יש אלף כרטיסים ליציע מאחורי השער, שעולים 60 ש”ח לכרטיס. בנוסף נמכרים 2,000 כרטיסים למרכז המגרש ב-100 ש”ח. נוף הגליל שמחה וגאה לארח את אלופת המדינה, אנחנו מצפים שיהיה לנו את הכבוד לראות את האוהדים משני המחנות מגיעים בהמוניהם וצובעים את האצטדיון”.