2 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(ראובן שוורץ)
הפועל באר שבע לא משכנעת בתקופה האחרונה, אך צריך לזכור ששחקניו של רוני לוי עדיין במקום הראשון בליגת העל ערב המחזור ה-11. היום (רביעי, 20:15), הקבוצה מבירת הנגב תנסה לשמור על הפסגה בקרב מרתק מול הפועל תל אביב, ובמסע”ת שנערכה לקראת המפגש, התכונן לוי למשחק.
“את המשחק האחרון מול קריית שמונה אפשר לחלק לשתי מחציות – הראשונה טובה והשנייה פחות”, אמר לוי שהוסיף: “השכלנו גם בחצי פחות טוב שלנו לנצח את המשחק וזה היה חשוב מאוד. במיוחד כשחוזרים מפגרה, יש חשש עד שנכנסים לקצב הנכון ועשינו את העבודה כמו שצריך. יחד עם זאת, המשחק הקרוב אחר לגמרי, הפועל ת”א קבוצה טובה ומנוסה עם מאמן מנוסה. אנחנו משחקים בבית שלנו והרצונות שלנו הם אותם רצונות – לנצח ולשחק כדורגל טוב וחיובי. אני מאמין שנעשה את זה”.
לוי: נשתדל לשחק טוב ואיכותי וכמובן לנצח
על חסרונו של רמזי ספורי לקראת המפגש אמר המאמן: “צריך לפרגן לרמזי שעושה עונה טובה מבחינה אישית ועשה קפיצת מדרגה משמעותית, המספרים מדברים בעד עצמם. יחד עם זאת יש לנו סגל טוב וגם עכשיו אני תמיד שובר את הראש לגבי ה-11 הראשונים ותמיד יש אופציות טובות. יש משחקים מסוימים בהם שחקנים נכנסים יותר טוב ופחות טוב. הרבה שחקנים שעלו מהספסל עשו עבודה טובה ואני מאמין שמי שייכנס וימלא את החסר יעשה עבודה טובה”.
לוי התייחס גם לעובדה שדור מיכה עוד לא הגיע לשיאו בב”ש: “אני לא חושב שיש לנו תלות בשחקן כזה או אחר. כולם חשובים, אנחנו קבוצה ואם אני מקטלג אותנו, אנחנו מאוד קבוצתיים ומלוכדים ועל זה אנחנו חיים וקיימים. לפעמים שחקנים מגיעים לקבוצה חדשה ומהר מאוד רואים את התוצרת ולפעמים זה לוקח זמן”.
עוד הוסיף מאמן הדרומיים: “לפעמים צריך סבלנות כדי להתאקלם ולהתרגל לקבוצה חדשה ומאמן חדש, למקום שלך. במקרה שלו זה התחיל מצוין, הוא הבקיע שער במשחק הראשון כשנכנס אחרי רבע שעה. אני לא אוהב לשפוט מהר מאוד ולצאת במסקנות. אני חושב שהוא שחקן טוב ואיכותי מאוד ובטוח שהוא יתרום לנו בעתיד הרבה מאוד”.
2 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
דור מיכה
(רדאד ג'בארה)
נראה שיש עדיין התלבטות סביב המערך איתו יעלה רוני לוי. הנטייה של המאמן היא להמשיך עם המערך של שלושת הבלמים, אבל ללא חאתם עבד אלחמיד שהודיע על כאבים בתחילת האימון ולא קיבל את גופיית התרגול מעוזר המאמן אריק בנאדו.
מי שכן צפוי לקבל את הקרדיט בתור המגן הימני הוא איאד אבו עביד שתורגל לפרקים יחד דוד קלטינס. מי שנמצא בתוכנית גם כן הוא הקשר דור מיכה שמתחרה על חולצת ההרכב עם תומר יוספי. בקבוצה מקווים מאוד שמיכה סוף סוף יציג את היכולת לה כולם מחכים ומצפים וגם זו שתעניק לו את הביטחון הדרוש.