1 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
שון וייסמן
(La Liga)
# שון וייסמן, שלא מפסיק לכבוש במחזורים האחרונים בליגה השנייה בספרד, קיבל הערב (שלישי) מנוחה ופתח על הספסל במשחקה של ויאדוליד בסיבוב 64 האחרונות של גביע המלך, בחוץ מול מרצ’מלו מהליגה הרביעית. בסיום, החבורה בסגול לבן רשמה 0:1 דרמטי משער בדקה ה-89, כשהחלוץ הישראלי נכח על כר הדשא בעת הכיבוש, אחרי שעלה כמחליף בדקה ה-76.
האורחת עלתה בהרכב משני, כשיחד עם וייסמן שחקני הרכב קבועים נוספים זכו למנוחה, והתקשתה לפרוץ את הסכר מול היריבה שמשחקת שתי ליגות מתחתיה. פאצ’טה הבין שאין ברירה ובדקה ה-76 העלה את חלוץ נבחרת ישראל לדשא, יחד עם הקשר הוותיק, רוקה מסה. בדקה ה-89 מאמן ויאדוליד קיבל את התמורה על כך, כשמסה כבש מהנקודה הלבנה, מנע היגררות מיותרת להארכה ואולי גם מבוכה גדולה, כששלח את האורחת לשלב 32 האחרונות בגביע המלך.
# בבלגיה, ליאור רפאלוב כבש את שערו התשיעי העונה בכל המסגרות, לאחר שהרשית משחק שני ברציפות במדי אנדרלכט. שחקן ההתקפה פתח בהרכב ויחד עם חבריו נקלע לפיגור 2:0 מול סראינג בשמינית גמר הגביע, אך אחרי צמד של כריסטיאן קוואמה, הישראלי השלים את המהפך מהנקודה הלבנה (50). היריבה הספיקה לאזן בחזרה ל-3:3 כבר בדקה ה-60 ולשלוח את המשחק להארכה. רפאלוב הוחלף במהלך חצי השעה הנוספת (98) וראה את חבריו משלימים את המשימה עם 3:4 בדו קרב הפנדלים.
# באיטליה, יונתן כהן עלה מהספסל של פיזה בדקה ה-65, ולא הצליח לעזור לקבוצתו לנצח בבית את פרוג’יה במחזור ה-15 בסרייה ב’. הקבוצה של הישראלי הוליכה 0:1 משער של דוידה מרסורה בדקה ה-11, אך ספגה את השוויון מפנדל שבע דקות אחרי שהקשר עלה לכר הדשא. בעקבות ה-1:1 הביתי, כהן וחבריו עלולים לאבד את המקום הראשון בתום המחזור.
# בטורקיה, סינטיהו סלליך וקבוצתו מליגת המשנה, גנצ'לרבילהי, הודחו מהגביע המקומי לאחר שנכנעו ליריבה מהליגה השלישית בתום דו קרב פנדלים. שחקן הכנף הישראלי, שפתח בהרכב המארחת והשלים 120 דקות (1:1 בתום 90 דקות), ראה שניים מחבריו מחמיצים מהנקודה, בזמן שהיריבה כבשה את כל ארבע הבעיטות שלה וחגגה עלייה מפתיעה עם 2:4 בדו קרב מ-11 ממטרים.