4 צפייה בגלריה
רובי לבקוביץ' הודף
רובי לבקוביץ' הודף
רובי לבקוביץ' הודף
(ראובן שוורץ)
שער בודד ב-450 דקות וחמישה משחקים ללא ניצחון. הפועל חדרה של התקופה האחרונה לא מזכירה את זו שפתחה את העונה עם הרבה חיוכים, כשפעם אחר פעם בולט לעין הקושי בחלק הקדמי מצד הקבוצה שכבשה הכי מעט בליגה אחרי הפועל ירושלים. אחרי ה-1:1 מול מכבי פתח תקווה אמש (שלישי), במועדון מאוכזבים בעיקר מהיכולת של השחקנים ולא מסתירים את התסכול בכל הנוגע להתקפה.
מוחמד גדיר נעדר בשל פציעה בברכו ויעבור MRI, שובל גוזלן סופסל ולמעשה מנחם קורצקי עלה ללא חלוץ טבעי, כשהציב את גוסטבו מרמנטיני ועומר פדידה בחלק הקדמי. האחרון אמנם מצא את הרשת, אך אין ספק שזה מעט מדי בכל הקשור ליצירת מצבים, כאשר שמונה שערי זכות בלבד זה לא מה שרצו לראות בחדרה אחרי 11 מחזורים בליגת העל.
4 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
(ראובן שוורץ)
"לא לילד הזה פיללנו כשבנינו את הסגל בקיץ", סיפרו במועדון והרחיבו. "מי שלא יוכיח את מקומו ימצא את עצמו בחוץ בינואר, אנחנו לא חוששים לעשות שינויים ובקצב הזה לא תהיה ברירה אלא להתחזק בחלון. ההופעה חלשה מאוד, משהו לא עובד והחלק הקדמי לא מתפקד, יש בעיה בדרך של השחקנים והגישה שלהם".
בצל הדיבורים על שינויים בינואר, בחדרה העבירו את משכורות חודש אוקטובר לשחקנים ואנשי הצוות שאמורים לראות את השכר במהלך היממה האחרונה בחשבונם, וכעת במועדון ינסו גם להתחזק בחלון ההעברות הקרוב: "נצטרך להביא את הכסף הזה גם כדי לחזק את הקבוצה בחלון כי לא תהיה לנו ברירה", סיפרו בקבוצה.
4 צפייה בגלריה
איפה הכסף? שחקני חדרה
איפה הכסף? שחקני חדרה
איפה הכסף? שחקני חדרה
(שחר גרוס)
בחדרה כבר יחלו בהכנות לקראת המשחק הביתי מול סכנין ביום שבת, ולאחר שראו את הקבוצה של שרון מימר חוגגת על בית"ר ירושלים הם מבינים כי המשימה תהיה קשה במיוחד. מי שבכל זאת קיבל מחמאות היה פעם נוספת מקסים פלקושצ'נקו, שעם קצת יותר חדות בחלק הקדמי גם יכול היה לסדר את השער השני, אחרי שהיה מעורב בשער השוויון.
"אנחנו מאוכזבים כי רצינו לנצח אחרי כמה משחקים שלא עשינו את זה", סיפר הבלם וויסאם רבאח. "היו לנו מצבים טובים, אבל לצערי לא כבשנו את השער השני כדי לנצח. ממשיכים הלאה ליום שבת, המשחק אולי הכי חשוב העונה, מול בני סכנין שהיא בתקופה טובה. בעזרת השם נביא שלוש נקודות".
4 צפייה בגלריה
סתיו נחמני מול וויסאם רבאח
סתיו נחמני מול וויסאם רבאח
סתיו נחמני מול וויסאם רבאח
(שחר גרוס)
הבלם סיפר על החלק הקדמי: "אני לא חושב שחסר לנו הרבה, לאט לאט אנחנו משתפרים. חשוב מאוד שנתנו את השער הזה אחרי ארבעה משחקים בלי גול. מצטרפים יותר שחקנים להתקפה, אבל הפס האחרון לוקה בחסר וזה משהו שעובדים עליו גם באימונים. אני מאמין שיהיה בסדר". על החזרה שלו לפעילות אחרי שנה בחוץ אמר: "חזרתי לעשות את הדבר שאני הכי אוהב. הכי חשוב שאני בריא ומקווה שימשיך כך ואעזור לקבוצה כמה שיותר".