3 צפייה בגלריה
שחקני סכנין חוגגים בסיום
שחקני סכנין חוגגים בסיום
שחקני סכנין חוגגים בסיום
(רדאד ג'בארה)
המשחק אתמול (שלישי) בין בני סכנין לבית"ר ירושלים בדוחא עבר יחסית בשלום בין שני מחנות האוהדים. להוציא אירועים בודדים של הפרות סדר דוגמת זו שהייתה לפני המשחק, כאשר במהלך הסריקות נתפסו עשרות אבוקות מוסלקות במקומות שונים, חלקן הוסלקו בתוך סיפונים של כיורים ונעצרו שבעה אנשים בגלל הפרות סדר, לא נרשמו בסיום אירועים חריגים, בטח לא בין הקהלים עצמם.
גם הטענה להנפת דגל חמאס ביציע סכנין נבדקה על ידי משקיף ההתאחדות לכדורגל, משה עגייב, ששוכנע שלא מדובר בדגל חמאס ולא ציין זאת בדו"ח המבקר. יחד עם זאת, בסכנין טוענים שהמשטרה נהגה בסיום המשחק ביד קשה ביציאה מהמגרש נגד אוהדי הקבוצה. באחת התמונות שהופצו, נראה נער שנפגע מכדור גומי. מנגד, אוהדי בית"ר יצאו מהמגרש ללא פגע דרך כביש המילוט, וגם האוטובוס של בית"ר שלווה בנידות משטרה יצא ללא בעיה.
3 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים ובני סכנין מתעמתים
שחקני בית"ר ירושלים ובני סכנין מתעמתים
שחקני בית"ר ירושלים ובני סכנין מתעמתים
(עמרי שטיין)
במישור המקצועי, בסכנין רשמו ניצחון חשוב וטיפסו למקום השלישי והמכובד. שרון מימר גרף את כל המחמאות על ניהול המשחק. היו”ר, מוחמד אבו יונס, אמר: “היה משחק כדורגל יפה. הקבוצה נתנה פייט רציני. היינו שווים יותר מ-0:2. אני לא מסתנוור ממקום שלישי, אבל טוב להיות בפסגה. אני חייב להגיד מילה טובה לאוהדים שהגיעו לעודד ונתנו אווירה פנטסטית, אך יש פה ושם אנשים שהזיקו. מדובר באנשים שמזיקים בזדון. נחפש אותם ונגיש מולם תלונה במשטרה. היו אנשים שהתנהגו לא באופן ספורטיבי. אנחנו נעשה הכול כדי שיקבלו את עונשם”.
אבו יונס היה מרוצה מכך שהקבוצה שלו במגמת שיפור: "כל אחד ראה את המשחק אתמול ואת המשחק בנוף הגליל. השאיפות שלנו משתנות. אנחנו נמצאים במקום טוב עכשיו. אנחנו רוצים להתמודד השנה על מקום רביעי חמישי, שזה גם בסדר. זו המטרה ונשיג אותה".
3 צפייה בגלריה
מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס
(שחר גרוס)
על כך שנתן לשרון מימר גב בימים הכי קשים שהקבוצה עברה, בעיקר אחרי ההפסד בבית מול ק"ש, אמר: "בסופו של דבר מה שקובע את המשך הדרך של המאמן זו ההצלחה. אם אין הצלחה לא יעזור לאף מאמן, גם אם היו לו 20 חוזים. נתנו למימר את כל הגיבוי. לפני המשחק מול בית"ר ביקשתי מהשחקנים שייעלו בנחישות ומחויביות, וכל תוצאה אני לוקח את האחריות. השחקנים עשו את זה ונתנו פייט רציני. אף אחד לא היה חלש. כולם עשו הגנה וכולם עשו התקפה. אנחנו קבוצה לגיטימית לפלייאוף העליון. סכנין זו הפלפל של הליגה, אנחנו מייצרים עניין".