4 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(אורן בן חקון)
בית המשפט המחוזי בלוד הסיר הבוקר (שישי) באופן סופי את צו איסור הפרסום על פירוט עבירות המין החמורות בהן חשוד משה חוגג: צריכת מעשה זנות מקטין, החזקת מקום לשם זנות, פרסום והצגת תועבה, בעילה אסורה בהסכמה, הבאת אדם לידי מעשה זנות, הבאת קטין לסמים מסוכנים ומתן אלכוהול לקטינים.
לצד אלו, חוגג, שעדיין נמצא במאסר, חשוד כזכור גם בעבירות של איסור הלבנת הון, קשירת קשר לפשע, גניבה בידי מורשה, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, השמטת הכנסה במזיד, רישום כוזב במסמכי תאגיד ועבירות לפי פקודת הסמים המסוכנים.
4 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(אורן בן חקון)
כזכור, המשטרה חשפה דירה סודית שבה לפי החשד בוצעו עבירות המין ועבירות הסמים. אותה דירה יוקרתית, כך עלה מממצאי המשטרה, הוחזקה על-ידי אחת מהחברות שבבעלות חוגג והושכרה בכ-15 אלף דולר בכל חודש. הדירה, שנמצאת בקומה העליונה של אחד המגדלים בשכונת היוקרה, פארק צמרת, בתל אביב, משתרעת על פני שלוש קומות ויש בה גם בריכת שחייה. גורמים המעורים בחקירה אמרו כי הדירה הייתה "זמינה" לכל המעגל שסבב את חוגג.
4 צפייה בגלריה
עורך הדין עמית חדד המייצג את חוגג
עורך הדין עמית חדד המייצג את חוגג
עורך הדין עמית חדד המייצג את חוגג
(קרדיט: רפאל מזרחי)
בידי החוקרים מצויים סרטונים באורך שעות רבות, שתועדו ככל הנראה באמצעות מצלמות נסתרות שהותקנו בדירה בתל אביב, בה התארחו צעירות רבות על ידי גורמים שונים מסביבתו של חוגג. הנשים טוענות כי לא ידעו שצולמו. גורם המעורה בפרטי החקירה אמר אתמול כי לעיתים באותו יום ביקרו בדירה אנשים שונים. הסרטונים שקיומם נחשף בפני כמה מהחשודים, כך הוא אמר, "הותירו אותם בהלם".
4 צפייה בגלריה
עו"ד משה מזור
עו"ד משה מזור
עו"ד משה מזור
(ראובן שוורץ)
צו איסור הפרסום הותר באופן סופי, אחרי שעורכי דינו של חוגג, משה מזור ועמית חדד, משכו את הערר שהגישו על ההחלטה. משיכת הערר התקבלה לאחר הבנה כי מרבית הדברים פורסמו בדרך זו או אחרת ולכן אין עוד טעם בצו במתכונתו. “הפרסומים גורמים למר חוגג, רעייתו וילדיו נזק כבד שיכול שיהא בלתי ניתן לריפוי לכשיתברר שלחשדות הללו אין ביסוס. אנו קוראים ומבקשים מכלי התקשורת להמתין לפני חריצת דינו של מר חוגג ולא להתבסס על פרסומים שמקורם בבעלי אינטרס”, מסרו עורכי הדין. בעלי בית”ר ירושלים ישהה במעצר כשלושה שבועות, לאחר הסיכום שהושג בין המשטרה לעורכי דינו על הארכת מעצר נוספת בשבעה ימים, עד יום שלישי הבא.
עו"ד כרמלי: "מרשיי אינם קשורים לפרשה"