2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי וליאו מסי
רוברט לבנדובסקי וליאו מסי
רוברט לבנדובסקי וליאו מסי
(רויטרס)
אחרי ליאו מסי ורוברט לבנדובסקי, אחד האנשים הכי מדוברים בעולם בנושא כדור הזהב בשבוע האחרון הוא העורך הראשי של מגזין ‘פראנס פוטבול’, פסקל פארה. הפרעוש נבחר וזכה בפרס בפעם השביעית, מה שגרר לא מעט ביקורות, כיוון שיש שחשבו שהפולני היה ראוי יותר השנה.
פארה התייחס לכך בראיון: “אני לא בחרתי במסי ראשון, בחרתי בלבנדובסקי, אבל אני חושב שהפרס מגיע לליאו. מה שמסי אמר בטקס היה נחמד וחכם, אבל לא חושב שצריכים לקבל את ההחלטות האלו יותר מדי מהר”. כזכור, הארגנטינאי אמר בנאומו כי יש לתת לחלוץ באיירן את כדור הזהב על שנת 2020.
רגע הזכייה של ליאו מסי בכדור הזהב
העורך הראשי של ‘פראנס פוטבול’ הודה שקיימת בעייתיות מסוימת באופן ההצבעה: “כמו אחרי כל שנה, יהיה לנו זמן לחשוב על איך אפשר לשפר את מערכת ההצבעות בשנים באות, אבל לא נקבל החלטות מהירות נחקור את כל הפרטים. בסופו של דבר נחשוב על זה, כי צריכים להתחשב ולתת כבוד גם להיסטוריה של הפרס ולאיך שהוא נקבע עד היום. אי אפשר לדעת אם לבנדובסקי היה זוכה ב-2020, כי לא הייתה בחירה”.
מי שעוד הגיב, בדרכו הייחודית יש לומר, לזכייתו של הפרעוש, הוא כריסטיאנו רונאלדו. אחרי שהפורטוגלי התבטא נגד העורך הראשי של ‘פראנס פוטבול’, הוא הגיב לפוסט לפיו היה צריך לזכות בכדור הזהב על חשבון מסי. בפוסט מנו את רשימת ההישגים שלו מהעונה החולפת, בין היתר הגביע האיטלקי, הסופר קאפ האיטלקי והפיכתו למלך השערים בהיסטוריית הכדורגל ומלך השערים הבין לאומי, כאשר CR7 הגיב באינסטגרם את המילה “עובדות” וקיבל אלפי לייקים.
2 צפייה בגלריה
ליאו מסי עם כדור הזהב
ליאו מסי עם כדור הזהב
ליאו מסי עם כדור הזהב
(רויטרס)