3 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
(רדאד ג'בארה)
בית משפט השלום בעכו שחרר היום ארבעה מאוהדי בני סכנין בגין העימותים שהיו אתמול (שלישי) בין האוהדים למשטרה ב-0:2 על בית”ר ירושלים. בתוך כך, נמשכים החיפושים אחרי אותם אוהדים שהסתירו ביציעי דוחא 16 אבוקות מבעוד מועד.
חלק מהאבוקות כפי שהיה ניתן לראות הושלכו בדשא וחלק אחר ביציעים. מנהל האירוע הקב"ט מופיד זבידאת אמר: "ברור לנו שמדובר בקומץ אוהדים שדאג יום קודם או בשעות הבוקר של המשחק להחביא את האבוקות ביציעים. הדבר לא יעבור לסדר היום ואנחנו מנסים לאתר את אותם אוהדים באמצעות מצלמות האצטדיון".
3 צפייה בגלריה
האבוקות המוסלקות בדוחא
האבוקות המוסלקות בדוחא
האבוקות המוסלקות בדוחא
(משטרת ישראל)
בתוך כל נעצרו גם אוהדי בית"ר ירושלים. אחד מהם נעצר בגלל זריקת זיקוק לעבר אב ובתו שהיו בדרכם החוצה. האב נזיה גנטוס סיפר: "מדובר בבת יחידה שלי אחרי 12 שנה. היא בת 14 וחצי. כשיצאנו מהמגרש התחילו מהומות בחוץ בין האוהדים של שני המחנות. הילדה התחילה לבכות בגלל האירועים והיא נפגעה כתוצאה מכדור הלם שהמשטרה ירתה לעבר האוהדים. החלטנו לזוז לצד של השוטרים. עמדנו במשך שעה לצידם עד שאפשרו לנו לזוז לכיוון של אוהדי בית"ר שכבר עלו על האוטובוסים והרכבים”.
“רק אני והבת שלי היינו באזור. בכיכר היה אוטובוס של אוהדי בית"ר ואז החלו לירות לעברנו זיקוקים. אז הגיעה התערבות של השוטרים שהכניסו את הילדה למגרש הכדורגל ליד האמבולנסים, כל זאת אחרי שבכתה מפחד אמיתי” הוסיף גנטוס, “היינו רק אני והבת שלי מול כל הרכבים והאוטובוסים. הילדה נפגעה מהזיקוק ברגל ונזקקה לטיפול. אחרי שעירבתי את הקצין לעצור את האוטובוס ממנו הושלך הזיקוק שפגע בבת שלי, עצרו אותו וראו את מי שזרק את הזיקוק שפגע ישירות בנו:”.
3 צפייה בגלריה
אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין
(רדאד ג'בארה)
עוד הוסיף גנטוס: “היו עדים שראו בבירור את הזורק והכניסו אותו למגרש. ואז לקחתי את הילדה שלי לבית החולים. הגשתי עוד קודם תלונה במשטרת משגב נגד אותו אוהד והילדה קיבלה טיפול. אני מחכה לשמוע מהמשטרה כיצד טופל הנושא. זה היה אירוע מפחיד. אני בן אדם נוצרי שבא לראות משחק. אין לי מושג למה רק עם אוהדי בית"ר יש כזה בלגן. זה בושה וחרפה. רציתי להביא למגרש שני דגלים של ישראל ופלסטין כדי שיראו שאפשר לעשות שלום".