3 צפייה בגלריה
ראלף ראנגניק מוצג
ראלף ראנגניק מוצג
ראלף ראנגניק מוצג
(האתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד)
ארבעה ימים לאחר ההרכזה של מנצ’סטר יונייטד על הגעתו של ראלף ראנגניק לתפקיד האימון עד לסוף השנה, ולאחריה ישמש כיועץ מקצועי למועדון למשך שנתיים נוספות, המאמן הגרמני דיבר היום (שישי) במסיבת עיתונאים ראשונה בה שיתף מהצד שלו את אירועי השבוע האחרון שהובילו אותו לאולד טראפורד.
כזכור, אמש ניצחה יונייטד 2:3 את ארסנל בזכות צמד של כריסטיאנו רונאלדו שחצה את רף 800 השערים בקריירה (שיאן כל הזמנים) – ומיד לאחר מכן הודיע מייקל קאריק שהוא עוזב את המועדון אחרי ששימש כעוזרו של אולה גונאר סולשיאר שפוטר. כעת, מתחיל לו עידן חדש ביונייטד ועליו התייחס ראנגניק.
3 צפייה בגלריה
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
(רויטרס)
“צפיתי כמובן בכל המשחקים האחרונים של הקבוצה”, אמר ראנגניק. “אני מודע למה שקורה כאן ובפרמייר ליג כולה. ברור שלקבוצה יש שחקנים מוכשרים בשפע, המטרה העיקרית היא להביא יותר איזון. גם אתמול ספגנו שני שערים קלים מדי. זו הגישה שלי, להביא איזון למשחק. המפגש מול ארסנל היה מרגש עבור האוהדים, אבל כמאמן זה לא מסוג המשחקים שאתה רוצה בכל שבוע”.
המאמן התייחס על ההתעניינות של צ’לסי בו בעבר: “בזמנו כשצ’לסי יצרה איתי קשר הם דיברו רק על אפשרות להגיע לארבעה חודשים וללא סיכוי מעבר לכך. כאן אנחנו מדברים על חצי שנה כמאמן ותפקיד ייעוץ של שנתיים. ברגע שמועדון כמו יונייטד יוצר איתך קשר, אתה לא יכול לדחות את זה”.
3 צפייה בגלריה
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
(רויטרס)
הגרמני התייחס לרונאלדו: “אתה צריך להתאים את הסגנון שלך כך שיתאים לשחקנים שיש אצלך. הוא איש מקצוע מדהים, לא ראיתי שחקן בגילו שכשיר פיזית ברמה הזו. אנחנו צריכים לפתח את כל הצוות ולא רק אותו, כל חבריו לקבוצה יצטרכו לעשות את אותו הדבר”.
המאמן על נושא החיזוק: “לא דיברנו על שחקנים חדשים וזה לא הזמן לדבר על זה. אנחנו צריכים להכיר את הסגל הנוכחי לעומק, הוא סגל ארוך ויש פה שחקנים מוכשרים. חלון החורף זה לא זמן הכי טוב לקנות שחקנים. כשיורגן קלופ הגיע לליברפול הוא קיבל סגל פחות טוב ממה שיש לי עכשיו. כרגע התפקיד זמני ואני יודע שהמועדון יחפש מאמן אחר, הובהר לי שזו משרה זמנית. זה אתגר עצום להיות כאן, יש פער בינינו לבין הקבוצות שמוליכות את הטבלה וזו המשימה שלי ושל הצוות שלי”.