2 צפייה בגלריה
אוהדי סכנין
אוהדי סכנין
אוהדי סכנין
(אחמד מוררה)
יממה לאחר סגירתו של אצטדיון דוחא של בני סכנין בגלל הפרת תנאי הרישיון, כפי שנחשף ב-ONE, נראה שאת הפוליטיקאים בכנסת זה לא מעניין, למרות האפשרות שיהיה אסון בעתיד. לפי הודעת בני סכנין מהיום (שישי), האצטדיון יחזור להיות מאושר ביום ראשון הקרוב, 5 בדצמבר. ומי ישמור על בריאות האוהדים?
בסכנין הודיעו: “נתבשרנו היום לאחר התערבותו של חבר הכנסת, מאזן גנאים, אשר יצר קשר עם שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי, ועם הסגן במשרד ראש הממשלה, אביר קארה, האחראי לרישוי עסקים, כי לאחר האישור הובטח סיוע להשלמת הדרישות למען פתיחת יציע ארבע”.
2 צפייה בגלריה
שחקני בני סכנין
שחקני בני סכנין
שחקני בני סכנין
(עמרי שטיין)
עוד הוסיפו: “תודתנו והערכתנו לשרה אורנה ולסגן במשרד ראש הממשלה, אביר קארה, על הקשבתם לצורכי המועדון בני סכנין והקהל הרחב שלו, ולחבר הכנסת מאזן גנאים על פעילותו למען קבלת האישור והתמיכה המיועדת לתיקון הליקויים למען פתיחת יציע 4. תודה רבה לכל מי שעזר ותמך”.
כזכור, בבני סכנין התקשו לקבל את ההחלטה של משרד הכלכלה לסגור את אצטדיון דוחא בעקבות אירועי המשחק מול בית"ר ירושלים. מעבר לעובדה שהיו"ר, מוחמד אבו יונס, הודיע כי יש בכוונתו לפנות לבית משפט אזרחי על מנת לבטל את ההחלטה, ישנם לא מעט גורמים שניסו לסייע לקבוצה ובסופו של דבר הצליחו.
חבר הכנסת מהרשימה המשותפת, אחמד טיבי, הגיב: “ממשרד הכלכלה הודיעו לי כי אצטדיון דוחא ייפתח ביום ראשון, אז תיערך פגישה מקצועית בין נציגי המשרד, המשטרה והאחראי על המגרש, ונציג ההנהלה, כדי לדון במספר דרישות לרבות עניין היציע המערבי”.