1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
(איציק בלניצקי)
ארגון 'אולטראס הפועל' יחזור לעודד נגד הפועל ירושלים. אחרי המחאה במשחק הבית נגד מכבי חיפה, בהנהלת הפועל תל אביב הגיעו לפשרה בנוגע למתווה הכרטיסים למשחק הקרוב נגד הירושלמים ביום ראשון (19:30).
במסגרת המתווה שנמצא, מחירי הכרטיסים עומדים על 40 ש"ח לשער 7 ו-60 ש"ח לשער 2. למנויי השערים 4-5 שלא רכשו כרטיס בגלל אותה מחאה, יוכלו לרכוש כרטיס לשער 8 ב-20 ש"ח בלבד.
בהודעת הארגון נכתב: “לאחר שהופעלו לחצים רבים על הנהלת המועדון, מתווה הכרטיסים למשחק הבית הקרוב פורסם וכולל בתוכו הנחה למנויי שערים 4-5. אנו קוראים לכולם לקנות כרטיסים למשחק ולמלא את שער 8! (הגוש המעודד יושב ביציע העליון). למען הסר ספק, גם שקל אחד אנחנו לא צריכים לשלם על כניסה למשחק הנכלל במנוי שרכשנו, אך החשיבות של שמירה על ביתיות ודחיפת הקבוצה נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו”.
רוני לוי לאחר הניצחון על הפועל ת"א
“הנהלת הפועל תל אביב: את היריקה בפרצוף של אוהדיה המסורים של הקבוצה כבר ביצעתם. ההתקפלות שלכם כעת מוכיחה שלרשותכם עמדו פתרונות עוד במשחק הבית הקודם. לא נסלח על הזלזול באוהדים, מכירת הביתיות והפקרת הקבוצה ולא ננוח עד שכל שקל נוסף שעקצתם על חשבון המנויים יחזור אליהם בדרך זו או אחרת, וכבר במשחק הגביע הקרוב מונחת לפניכם האפשרות המתבקשת לפצות את בעלי המנויים. הפועל מעל הכל - יום ראשון מלחמה!”.