2 צפייה בגלריה
ברק בכר מודה לאוהדי מכבי חיפה
ברק בכר מודה לאוהדי מכבי חיפה
ברק בכר מודה לאוהדי מכבי חיפה
(עמרי שטיין)
מעודדת מה-1:5 המוחץ בדרבי, מכבי חיפה תצא היום (ראשון) למשחק חוץ לא פשוט אצל הפועל נוף הגליל, שהשיגה במחזור האחרון נקודה מרשימה בבלומפילד מול מכבי תל אביב. הקבוצה של ברק בכר תפגוש מספר שחקנים שהושאלו ליריבה, ביניהם דויד אקווה, טימו מוזי וסתיו נחמני שירצו להוכיח למאמן הירוקים שמקומם בקבוצתו.
כרגע לפחות, למרות הורדת המחירים, ארגוני האוהדים ממשיכים למחות נגד היחס של בעלי הקבוצות ולא אמורים להיות ביציעים באצטדיון גרין, אך למרות זאת יהיו לא מעט אוהדי מכבי חיפה מהאזור שאינם קשורים לארגונים ויגיעו לצפות במשחק. בכר התייחס לחסרונם הצפוי של האוהדים: "ברור שמאכזב לא לראות קהל, אבל אנחנו עם הקהל במאה אחוז ואם הם יחליטו לא להגיע, נעמוד מאחוריהם. נקווה שהדברים יסתדרו עד למשחק".
המאמן לא מתכוון לשעות שינויים משמעותיים בהרכב לעומת זה שפתח בדרבי ונראה שההתלבטות היחידה כרגע היא בין עלי מוחמד לחוסה רודריגס. המאמן התייחס לכך כשאמר: “כשאתה יכול ליצור היררכיה ולרוץ עם הרכב זה תמיד טוב. יש כמעט את כל הסגל ומקווה שנטע לביא וסטריין יצטרפו. יותר קל לתמרן ולעשות חילופים כשכולם בריאים”.
בכר ואבו פאני לקראת נוף הגליל
על היריבה אמר בכר: “ראינו את המשחק שלהם מול מכבי ת"א והם יכלו לנצח. הם מסודרים ומאוד פיזיים, יש שם גם שחקנים שלנו שירצו להוכיח. מדובר במגרש קשה, קבוצה מאוד ביתית. היו שלושה ימים ונצטרך לראות איך עושים את השינויים הדרושים".
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה. לא יגיעו הפעם?
אוהדי מכבי חיפה. לא יגיעו הפעם?
אוהדי מכבי חיפה. לא יגיעו הפעם?
(רדאד ג'בארה)
הקשר מוחמד אבו פאני התייחס גם הוא ליריבה: "הם קבוצה קשה. הם יבואו לנסות להוכיח. ראינו שהם עשו צרות למכבי ת”א, אבל נבוא לעשות את העבודה שלנו. אני מכבד אותם מאוד והם עושים תוצאות טובות. יש לנו ליגה ארוכה וקשה". על המחאה של הקהל אמר הקשר: "לא דיברנו על זה עד עכשיו בקבוצה. יהיה מאכזב לא לראות את הקהל אבל אנחנו עומדים מאחוריהם בכל החלטה ונבוא מרוכזים לכל משחק".