4 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
“אפקט צ’אבי נגמר”, “בטיס חשפה את ברצלונה”, כך נראו הכותרות בספרד לאחר ההפסד 1:0 של הקטלונים הערב (שבת) בקאמפ נואו ליריבה האנדלוסית. המאמן ביצע רוטציה לא קטנה בהרכב, כשהשאיר את פרנקי דה יונג וג’רארד פיקה על הספסל מתוך מחשבה על המשחק מול באיירן מינכן, אבל שילם על כך ביוקר. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
לקטלונים יש 23 נקודות בלבד אחרי 15 משחקים, המאזן הגרוע ביותר שלהם בשלב זה של העונה מאז 2003/04 (20). צ’אבי אמר אחרי המשחק: “ספגנו דווקא ברגע הכי טוב שלנו במשחק, חייבים להפסיק עם זה, יש רגעים שאנחנו צריכים להיות יותר טקטיים. ידענו על המעברים שלהם, היו לנו 20-25 דקות טובות וחבל. זה עונש עבורנו על המשחק ששיחקנו”.
הפסד ראשון לצ'אבי: בטיס עקצה בקאמפ נואו
המאמן הוסיף: “כואב להפסיד בבית, זה הכדורגל, כמו שסבלנו בוויאריאל וניצחנו, כך הם עשו היום. לא הגיע לנו להפסיד. אני לא אוהב להפסיד וכמובן שאני מודאג. חייבים להמשיך לעבוד ולעשות שינויים. אסור לנו לספוג שער כזה. חבל שלא הצלחנו להשיג נקודה. המחצית השנייה הייתה שקולה”.
המאמן הוסיף במסיבת העיתונאים: “צריכים לשפר המון, קשה לנו לכבוש, זה חבל אך זאת המציאות וצריכים לקבל אותה. צריכים לסייע לממפיס שנותן לנו המון ולהיות יותר אגרסיביים בהתקפה. אני כן חושב שהאוהדים יכולים ללכת גאים הביתה כי הייתה מחצית שנייה טובה מאוד. צריכים להיות חכמים יותר, נותרו עוד הרבה משחקים ויש לנו גמר ביום רביעי. אנחנו עצובים, נקווה שההפסד לא ישפיע עלינו”.
4 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
ג’ורדי אלבה אמר בסיום המשחק: “הם יריבים ישירים שלנו ולא הצלחנו לנצח. יש עכשיו משחק חשוב בצ’מפיונס, חייבים להשתפר המון. גם אם היינו ראשונים בטבלה הייתי אומר את זה, צריכים להיות יותר סבלניים. אפשר גם לראות דברים טובים אבל ברור שצריכים להשתפר. ברצלונה צריכה לנצח ואנחנו כרגע לא עושים את זה. אני משוכנע שנהפוך את המצב אבל היום היה צעד אחורה”.
4 צפייה בגלריה
רונאלד אראוחו, ג'ורדי אלבה וצ'אבי
רונאלד אראוחו, ג'ורדי אלבה וצ'אבי
רונאלד אראוחו, ג'ורדי אלבה וצ'אבי
(רויטרס)
בתוך כך, חדשות רעות הגיעו מכיוון גאבי, שספג פגיעת ראש והוחלף על ידי ריקי פוץ’ בדקה ה-35. גאבי נתקל בהקטור ביירין וספג מכה חזקה בראשו מהרגל של מגן האנדלוסים. הספרדי הצעיר פונה באלונקה, כאשר בסיום המשחק הודיעה הקבוצה כי השחקן נלקח לבדיקות בבית החולים עקב הפגיעה, ובהמשך פרסמה הודעה נוספת לפיה השתחרר מבית החולים אחרי שהבדיקות שעבר היו משביעות רצון.
4 צפייה בגלריה
גאבי מפונה באלונקה
גאבי מפונה באלונקה
גאבי מפונה באלונקה
(La Liga)