4 צפייה בגלריה
עידן ורד
עידן ורד
עידן ורד
(רדאד ג'בארה)
אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, בהפועל תל אביב מגיעים לחוצים למשחק היום (ראשון, 19:30) נגד הפועל ירושלים. חניכיו של ניר קלינגר מגיעים למפגש נגד האחרונה בטבלה והציפייה מהם היא להשאיר את שלוש הנקודות בבלומפילד, בטח אחרי שארגון האוהדים ששבת במשחק נגד מכבי חיפה, יחזור לעודד ביציעים 7-8.
הרכב הפועל ת”א: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, סיאנדה קולו, מוחמד טראורה, דני גרופר, שי אליאס, דן איינבינדר, שלומי אזולאי, עידן ורד, פארליי רוסה ואושר דוידה.
הרכב הפועל ירושלים: אדליי אדבאיו, אלוז’ יאהו, גל מאיו, באצ’ו אונדרז’, אקווה אשטה, גיא בדש, מאור ג’רסי, גיא חדידה, גוני נאור, אחמד איברהים ו-וויליאם אגאדה.
4 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א
שחקני הפועל ת"א
שחקני הפועל ת"א
(נעם מורנו)
קלינגר אמר לקראת המשחק: “התאוששנו מנטלית ופיזית מהמשחק האחרון, עם כל התסכולים, השחקנים מבינים שהליגה קשה וצפופה וצריכים לעשות שוב את הדברים שאנחנו טובים בהם. מה שעשינו בשני המשחקים האחרונים מחזק, שיחקנו כדורגל יוזם והתקפי. ברור שיהיה משחק סופר קשה, הפועל ירושלים קבוצה מוכשרת ומאומנת, ונצטרך להיות מעל הרמה הממוצעת שלנו כדי לנצח”.
4 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(ראובן שוורץ)
מאמן האדומים הוסיף: “כמובן שנמשיך לסבול מכמה היעדרויות, אבל יש לנו סגל שאנחנו סומכים עליו והוא מספיק עמוק וחזק בשלב הזה כדי להתגבר על החסרונות. גם אם צריך לאלתר עמדות, נעשה זאת בצורה הכי טובה ונגיע הכי מוכנים שיש”.
שלומי אזולאי הוסיף: “זה משחק מאוד חשוב, הפועל ירושלים קבוצה טובה מאוד. אנחנו בתקופה פחות טובה מבחינת נקודות, אבל היכולת מול מכבי חיפה ובאר שבע הייתה טובה מאוד. צריכים לבוא לבלומפילד עם הקהל שחוזר אחרי הרבה זמן, ולתת הצהרת כוונות. זה חשוב מאוד עבורנו להתקדם בטבלה ומקווה שנעשה את זה”.
4 צפייה בגלריה
שלומי אזולאי הקשר
שלומי אזולאי הקשר
שלומי אזולאי הקשר
(שחר גרוס)