1 צפייה בגלריה
אלי דסה חוגג
אלי דסה חוגג
אלי דסה חוגג
(האתר הרשמי של ויטסה)
משחקי הערב (שבת) באירופה סיפקו לנו דרמות ותוצאות נפלאות, כשגם הליגיונרים שלנו שיחקו הערב וחלקם אף עשו חיל. אלי דסה השלים 90 דקות בניצחון 1:6 של ויטסה על קמבור, 90 דקות לבוריס קליימן בהפסד של וולוס 2:1 לפאנטוליקוס, תשע דקות ליונס מלדה בניצחון 0:1 של גנט על לובן ו-69 דקות לג'וסף גנדה ב-1:1 של אדמירה ווקר מול שטרום גראץ.
# בוריס קליימן פתח בשערה של וולוס במסגרת המחזור ה-12 של הליגה היוונית והשלים 90 דקות, אך לא הצליח לסייע לקבוצתו להתאושש בדרך להפסד חמישי ברציפות בכל המסגרות עם 2:1 לפאנטוליקוס. בעקבות ההפסד, וולוס עלולה לרדת למקום התשיעי בטבלה כאשר במאזנה 14 נקודות מ-36 אפשריות.
# יונס מלדה עלה כמחליף בדקה ה-81 ב-0:1 של גנט על לובן במסגרת המחזור ה-17 בליגה הבלגית. בזכות הניצחון, מלדה וקבוצתו עלו, לפחות זמנית, למקום הרביעי בטבלה במרחק של 10 נקודות מהפסגה.
# ג’וזף גנדה פתח בהרכב אדמירה ורשם 69 דקות ב-1:1 מול שטורם גראץ במסגרת המחזור ה-17 בליגה האוסטרית, כאשר קבוצתו השלימה משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון ומדורגת במקום ה-10 בטבלה, במרחק שתי נקודות מלאסק לינץ, שלוש נקודות בלבד מעל לאלטאך שמדורגת במקום ה-12 והאחרון.
# אלי דסה וקבוצתו ויטסה ממשיכים לעשות חיל העונה בליגה ההולנדית. החבורה של הישראלי פירקה את קמבור 1:6 ענק כשדסה שיחק משחק מלא. בזכות הניצחון, ויטסה עקפה בטבלה את קמבור כשהיא עם 26 נקודות במקום החמישי.