2 צפייה בגלריה
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ'
(ניסן עייש)
קריית שמונה השיגה הערב (שבת) ניצחון שני ברציפות תחת המאמן החדש, סלובודאן דראפיץ’, כאשר גברה 1:2 על מכבי נתניה בדקה ה-94 אחרי מהפך נהדר. הצפוניים השיגו נקודות יקרות ואפילו עקפו את חניכיו של בני לם בטבלה בדרך למקום התשיעי. היהלומים רחוקים רק שתי נקודות מהקו האדום.
סלובודאן דראפיץ’ אמר: “רצינו לחבר שני ניצחונות, ידענו איפה אנחנו נמצאים לפני זה. פתאום התחלנו לשחק כדורגל. הקבוצה יכולה לשחק טוב יותר, אמרנו שעד ינואר אנחנו רוצים לקחת כמה שיותר נקודות. יש לנו אלתורים כמו מגן ימני שמשחק בצד שני, אבל אנחנו עושים את המקסימום. קריית שמונה צריכה להיות קבוצה שקשה לקחת לה נקודות, מרגישים שיכולים לשחק טוב יותר. חסר לנו בלם ומגן שמאל, מושכים את השמיכה הקצרה. רוצים להיות קבוצה טובה ואטרקטיבית שמביאה יותר נקודות. יש שחקנים טובים שיודעים לשחק כדורגל, ידענו שעם המהירות נגיע להזדמנויות והרגשנו שאפשר לשים את הגול. לקראת הסיום כבר אמרנו שזה יסתיים ב-1:1, אבל אז בא הגול משום מקום, נס חנוכה”.
זיו מורגן שכבש אמר: “הרגשה מטורפת, שמח שעשינו את זה. עלינו באנרגיה אחרת למחצית השנייה וזה היה סוג של משחק מפנה. השינוי קודם כל באגרסיביות ובקצב, כל מי שיבוא לפה זה מה שיהיה לו”.
2 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(ניסן עייש)
בני לם המאוכזב סיפר: “לא ציפינו לזה, אבל זה החיים של המאמן. הגיעה לנו נקודה למרות שלא היה משחק הכי טוב שלנו, ניסיתי לשנות ולהעביר דברים אחרים, אבל זה לא הצליח. קצב צבירת הנקודות מטריד אותי, נצטרך לעשות חושבים בינואר. יש פה שחקנים יותר מדי צעירים שקשה להתמודד איתם. המשחק הבא מול הפועל תל אביב? כל משחק הוא קשה, מקווה שנתאושש מזה מהר ונחזור לעצמנו”.