1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל חולון
אוהדי הפועל חולון
אוהדי הפועל חולון
(חגי מיכאלי)
לפני שהחל המשחק הערב (שבת) בין הפועל חיפה להפועל חולון (76:83 לאדומים), דין ודברים בין אבטחת ההיכל ברוממה לאוהדי חולוניה הפך לתגרה במהלכה, כפי שמספרים אצל הסגולים-צהובים, נפצע אוהד הקבוצה, שנחבט בפניו על ידי אחד המאבטחים. אותו אוהד, לדברי גורמים בקבוצה, פונה לבית החולים רמב״ם עם חשד לזעזוע מוח.
יו”ר הפועל חולון, איתן לנציאנו, כתב בחשבון הטוויטר :”’גיבורנו’ השוטרים הצליחו לעצור סטודנט שנה שניה, לוחם בצה״ל, שסך הכל רצה לראות משחק של קבוצתו האהובה. במקום לעצור מאבטחים שהתפרעו ושלחו אוהד לבית חולים, לא לפני שהתיזו גז פלפל בשביל הכיף, זה מה שעשו 4 שוטרים ״ אמיצים״ ולא ברהט למשל לא תראו אותם .שמישהו יתעורר”.
תגרה מחוץ להיכל רוממה
בתוך כך, אוהדי הקבוצה נתבקשו להעביר את רשימת ציוד העידוד אותו הם מבקשים להביא עמם. הרשימה התקבלה אצל המארחים, אך יחד עם זאת היא לא הועברה חתומה עם הפירוט של האוהדים שאמורים לתפעל את הציוד. בעקבות זאת, המאבטחים שאישרו את כניסתם של האוהדים לא אפשרו את הכנסתו של הציוד.
כפשרה הוחלט שהמאבטחים יעברו על ציוד העידוד במטרה לאשר את הכנסתו לאולם. במקביל, המאבטחים לדברי חולוניה החלו לאסור על הכנסת חלק מהעזרים, מה שהוביל לוויכוחים שבמהלכם המאבטחים החלו לרסס על האוהדים גז פלפל ומשם האירוע גלש לאלימות ולפגיעה באוהדי חולוניה.
לדברי אנשי הקבוצה, במהלך המהומה נעצר אוהד שאמנם נכח במקום, אך לא היה מעורב באירוע שהתפתח. כאמור, לטענתם אוהד הקבוצה נחבט בפניו והוסיפו שהמאבטח שלכאורה תקף את אוהד הקבוצה אף הוברח מדרך צדדית וזאת למרות שבקבוצה ביקשו מהמשטרה לעצור אותו ובקשתם לא נענתה. כמו כן, במועדון הוסיפו כי 50 מאוהדי הקבוצה, שהגיעו באוטובוס של ארגון האוהדים באופן מסודר עם הציוד, לא קיבלו שום הסדר מהקב״ט.