1 צפייה בגלריה
המסע"ת של מוריניו מוקרנת באולימפיקו
המסע"ת של מוריניו מוקרנת באולימפיקו
המסע"ת של מוריניו מוקרנת באולימפיקו
(רויטרס)
אחרי שני הפסדים רצופים, 180 דקות בלי אף שער זכות ותבוסה 3:0 לאקסית - אינטר, לז'וזה מוריניו לא ממש היה מצב רוח במסיבת העיתונאים. הוא סירב לענות לשאלות ואמר לעיתונאי שפתח את המסע"ת: "העבודה שלך הרבה יותר קלה משלנו ובגלל זה אנחנו מרוויחים הרבה יותר".
כאמור, גם בהמשך מוריניו לא השיב לשאלות העיתונאים ובמקום זאת הסתפק במונולוג על המשחק והמצב של רומא: "אינטר יותר טובה מאיתנו והמשחק הזה היה קשה במיוחד לנוכח ההיעדרויות שלנו. הם סיימו את 29 נקודות יותר מאיתנו בעונה שעברה (בה מוריניו עוד לא היה ברומא), היו לנו שלוש הזדמנויות, שתיים מהן כשהתוצאה הייתה 0:0".
מוריניו סירב, בין היתר, לענות לשאלות מרשת DAZN ועקץ: "אני מתנצל בפני הרשת ובפני האנשים בבית שאולי מתעניינים בשאלות שלכם". "המיוחד" היה צריך להסתדר ללא תמי אברהם וריק קרסדורפ המושעים, סטפן אל שעראווי, לורנצו פלגריני ולאונרדו ספינאצולה הפצועים וגם פליקס אפנה ג'יאן שאובחן חיובי לקורונה.
מוריניו גם השמיע ביקורת לעבר שחקניו ולא בפעם הראשונה: "כשאתה משחק עם הגנה שיש בה את איבאנייס ועוד מספר שחקנים לא בעמדות המקוריות שלהם, אתה לא יכול לספוג שערים כמו הראשון והשלישי. האיום ההתקפי שלנו היה אפסי".
מוריניו נגד התקשורת: מרוויחים יותר ממכם