2 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(רויטרס)
מכבי תל אביב מינתה היום (חמישי) מאמן חדש אחרי תקופה ארוכה, ובחרה את מלאדן קרסטאיץ’, שאימן בעבר את נבחרת סרביה וקיבל את התפקיד עד סיום העונה עם אופציה לשנתיים נוספות. הצהובים, שפגשו את אלשקרט במסגרת המחזור האחרון של שלב הבתים בקונפרנס ליג, זכו כבר לתמיכה ממאמנם החדש, שהעלה לסטורי שלו תמונה לפני תחילת המשחק יחד עם הכיתוב: “יאללה מכבי”. התחיל לעבוד.
ברק יצחקי אמר לאחר ה-1:1: "בחצי הראשון הגענו לשלושה או ארבעה מצבים טובים להבקעה, למרות שלא שיחקנו טוב. זה היה משחק חוץ קשה. לא היה פה הרבה קהל אבל עדיין אנחנו צריכים לשחק יותר טוב ולנצל את המצבים".
2 צפייה בגלריה
ברק יצחקי
ברק יצחקי
ברק יצחקי
(רדאד ג'בארה)
יצחקי סיפר על ההכנות למשחק בידיעה שהקבוצה העפילה לשלב הבא: "כמובן שהתכוננו ברצינות רבה למשחק אבל זו גם הייתה הזדמנות לתת דקות לשחקנים שלא שיחקו הרבה בתקופה האחרונה, גם כדי להכניס אותם לכושר כי נצטרך את כולם עד סוף העונה וגם לתת מנוחה לשחקנים ששיחקו הרבה משחקים ברצף בימים האחרונים. זו הייתה אמנם הזדמנות טובה אבל בסופו של דבר המשחק הסתיים בתוצאה מאכזבת. חבל, משחקים כאלה אנחנו צריכים לנצח, בטח אחרי המחצית הראשונה".
יצחקי התייחס גם לסיכום שלב הבתים של הצהובים ואמר: "הייתה לנו הזדמנות טובה לסיים במקום הראשון אבל פספסנו את זה במשחק נגד לאסק בבית. בסופו של דבר עלינו, נצטרך לחכות להגרלה ולראות את מי נקבל ונתכונן בהתאם. מרגע שנגמר המשחק אנחנו מתכוננים ליום שני. חדרה זה משחק סופר חשוב בבית שאנחנו צריכים לקחת בו את הנקודות".
מאור קנדיל אמר: “לפני שלוש וקצת שנים הייתי פה בסגל פעם ראשונה, היום אני חוזר לסגל אחרי תקופה ארוכה ואני שמח שהמשחק עבר בשלום. ציפינו לנצח ורוצים לנצח בכל מגרש, אבל זו הסיטואציה שנוצרה. נצטרך להתכונן ליום שני. לא היה קל לשבת בחוץ הרבה זמן. הייתה פציעה מתסכלת שלא עברה ועבדתי קשה מאוד. מקווה שזה מאחוריי, רוצה לעזור לקבוצה, הייתי בחוץ וסבלתי לראות את המצב. פציעות זה חלק מהכדורגל, צריך לצאת מזה חזק יותר. צריך לתת פוש כמה שאפשר עד סוף העונה. מחכה להגרלה אבל הליגה הכי חשוב. יש מאמן חדש וכל כולנו לחדרה”.