2 צפייה בגלריה
זיו אריה
זיו אריה
זיו אריה
(חגי מיכאלי)
המשבר של הפועל חיפה נמשך והערב (שבת) היא רשמה משחק חמישי ללא ניצחון כאשר סיימה ב-1:1 מול הפועל ירושלים באצטדיון טדי. חנן ממן העניק את היתרון הזמני לאלישע לוי, שקבוצתו ממשיכה לאבד גובה ולדרדר בשיפולי הטבלה. עידן שמש, שנכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה, השווה וסידר נקודה עבור זיו אריה, שקבוצתו נחלצה מהמקום האחרון בטבלה.
אלישע לוי, מאמן הפועל חיפה, אמר בסיום: “יכולנו לנצח, בטח אחרי שעלינו ליתרון והמשחק התקרב לסיום. לא יצרנו יותר מדי הזדמנויות, עברנו שלושה הפסדים, התבוסה בדרבי טלטלה את הקבוצה. אני לא מזלזל בירושלים, מאומנת ומקשה על כולם, אני חושב שתיקו שיקף, לא יצרנו יותר מדי הזדמנויות.
אלישע: תמיד רוצים לנצח, התיקו שיקף
“לוקחים את הנקודה ואני מאמין שכשהפצועים יחזרו נראה טוב יותר. היה חשוב לעצור את רצף ההפסדים ונקודה זה חשוב עבורנו. יש דברים שצריכים לשפר, בשבוע וחצי האחרונים איבדנו ביטחון, לכן אמרתי שתיקו משקף. נתחיל, ניקח נקודה ונתקדם לאט לאט”.
2 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(עמרי שטיין)
מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה, אמר בסיום: “אני אשמע כמו תקליט שבור. מצד שני, אני גם לא בורח מהמציאות, סיימנו סיבוב, חוץ משני משחקים בכל המשחקים אנחנו שם ומעלה. בחלק מחצית, בחלק 30 דקות ובחלק 70 דקות, זה לא סיבוב של 11 נקודות, היינו צריכים להיות עכשיו בקלות עם 15-16 נקודות ואז הסיפור הוא אחר. מצד שני אנחנו לא מבקיעים מספיק, לא מייצרים מספיק מצבים ולא מייצרים מספיק נקודות. בקצב הזה יהיה לנו קשה, הליגה מאוד קרובה. אפשר לקחת הרבה דברים טובים מהמשחק, נתנו לנו גול ממצב וחצי ואז היינו צריכים לרדוף ועשינו את זה טוב ויכולנו גם לנצח. יש לנו שבוע הבא טיול קליל לסמי עופר, משחק גביע הכי קל בארץ ואחרי זה נוף הגליל, בית”ר ירושלים, נתחיל מחדש. אני מאמין בקבוצה הזו ומצד שני אם לא נייצר יותר נקודות נהיה בבעיה ואת זה נצטרך לפתור”.
לגבי חיזוק בינואר אמר המאמן: “אנחנו לא מועדון עשיר. בינואר קשה להביא גם מהארץ וגם מחו”ל, אנחנו רוצים להביא, אבל לא נביא סתם. לא נביא 80 שחקנים. נחפש 2-3 עד ארבעה במסגרת התקציב, שיעזרו לנו במאבק שלנו. כבר עובדים על זה אנשים טובים. בנינו קבוצה טובה, כמו כל הקבוצות בכמה עמדות לא פגענו, נעבוד על זה קשה, אבל גם הקבוצה שיש לנו כרגע היא טובה”.