3 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
(איציק בלניצקי)
אחרי ארבעה הפסדים רצופים (שלושה ביורוליג ואחד בליגה) וכמעט שלושה שבועות בלי ניצחון, מכבי תל אביב סוף סוף רשמה ניצחון. זה לא היה קל, אבל אחרי 40 דקות בהיכל מנורה מבטחים הצהובים פתחו את המחזור התשיעי בליגת ווינר סם עם 64:71 על הפועל באר שבע בדרך למאזן 3:6.
מאמן האלופה יאניס ספרופולוס אמר בסיום: “בירכתי את השחקנים בחדר ההלבשה בגלל שלא היה קל לשחק אחרי הפסד במשחק שמאוד רצינו. הייתה לנו בעיה עם ג'יילן ריינולדס שקם עם כאבי צוואר, לקח זריקה אבל היה בלתי אפשרי שהוא ישתתף. מצד שני הגבנו טוב מאוד, הגנתית היינו טובים מאוד, ההתקפה שלנו לא הייתה טובה במיוחד ברבע השלישי, היינו איטיים מדי, אבל בשאר המשחק שלטנו וכשקלענו את הזריקות ברבע הרביעי לקחנו את היתרון וסיימנו את המשחק. לא קל לשחק כשאתה לא במומנטום טוב, אבל אני אוהב איך שהגבנו, והיום הקבוצה הראתה מנטליות שונה מאשר מול נס ציונה, ולכן בירכתי את השחקנים. אני מודה ל-4,500 האוהדים שהגיעו לכאן ועזרו לנו גם כשלא שיחקנו טוב, וכשהיינו בפיגור ברבע השלישי הם דחפו אותנו, וזה היה חשוב מאוד”.
חזרו לתלם: מכבי ת"א ניצחה את הפועל ב"ש
“עייפות ואכזבה, לא קל להתגבר על זה, אבל אחרי הפתיחה התחלנו לשחק טוב יותר. היו לנו הרבה זריקות פנויות, אחוזי הקליעה שלנו משלוש במחצית הראשונה לא היו טובים, אבל השגנו את הניצחון ונתקדם משם. הדבר הכי חשוב בשבילנו זה לנצח משחקים ולהתגבר על התקופה הלא טובה, בשבילי כל היתר פחות חשוב. השחקנים הם לא מכונות כדי לייצר אותה כמות של עבודה בכל יום, הם בני אדם. דריק בירידה מסוימת, הדבר הכי חשוב בשבילו זה לשחק הגנה טובה, לקחת ריבאונדים וכשהוא יהיה ביום טוב הכדורים יכנסו לו”.
ספרופולוס: ״מודה לאוהדים שעזרו לנו״
“ג'יילן לא יכל לסובב את הראש, איך יכולתי לתת לו לשחק? לא הושפעתי מזה, כי המאמן צריך לחפש פתרונות לכל בעיה, ידענו על המצב הזה מהבוקר. הוא קיבל זריקה אחת בבוקר, ואחת לפני המשחק. הוא הרגיש ב-10 אחוזים טוב יותר, אבל לא מספיק כדי לשחק. אני לא רוצה לדבר על חוקי הליגה, אבל שיחקנו עם ארבעה זרים. יפתח צריך זמן, בהגנה הוא היה טוב, הוא לא קלע. הוא צריך זמן כדי לחזור להופעות טובות והמשחקים יעזרו לו להגיע לזה".
עוז בלייזר אמר בסיום: “היינו צריכים מאוד את הניצחון, זה לא הכי יפה, לא הכי משכנע, אבל זה ניצחון שהיינו צריכים, צעד קטן בדרך שלנו למעלה ולחזור לעצמנו. אני תמיד רוצה לנצח, להילחם בשביל המועדון, הקבוצה, הקהל המדהים הזה. אני גאה ללבוש את המדים האלה ולעלות כל משחק כדי לנצח”.
3 צפייה בגלריה
עוז בלייזר
עוז בלייזר
עוז בלייזר
(איציק בלניצקי)
על היכולת הלא משכנעת: “אני חושב שאנחנו עדיין גוררים את המומנטום הפחות טוב שלנו, יש לנו יותר מדי עליות וירידות, אבל אני שמח שחזרנו לתצוגות ההגנתיות שלנו ומאמין שגם בהתקפה זה יחזור עוד מעט. זה צעד קטן, אנחנו צריכים להמשיך לעבוד, יש לנו משחק קשה עוד יומיים ונטוס לפנרבחצ’ה ונעשה הכל כדי לנצח”.
מאמן הפועל ב”ש כריסטופורס ליבאדיוטיס אמר בסיום: “אני כאן זמן קצר מאוד, אבל כולם בקבוצה גרמו לי להרגיש טוב מאוד. זאת הסיבה העיקרית שיכולתי לתת לשחקנים ביטחון לבוא ולשחק כאן. זה לא קל לאמן כל כך מעט זמן, אבל רצינו צ'אנס כדי לנצח כאן, עשינו עבודה טובה בריבאונד ההגנה, עצרנו את משחק המעבר ושיחקנו בקצב שרצינו. המאמן רמי הדר עשה עבודה נהדרת עם ההגנה של הקבוצה הזאת, היא לוחמת מאוד, עשינו קצת התאמות, אבל הכל היה הרצון של השחקנים להילחם. ניסינו לשחק יותר לאט ולקרוא את המצב אחרת, כדי שיהיה לנו הזדמנות עד סיום המשחק.
3 צפייה בגלריה
כריסטופורוס ליבאדיוטיס
כריסטופורוס ליבאדיוטיס
כריסטופורוס ליבאדיוטיס
(איציק בלניצקי)
“הכל יהיה קשור לאופי של הקבוצה, זאת הסיבה העיקרית שהסכמתי לבוא לכאן. זה לא פשוט לבוא לקבוצה במהלך העונה, ראיתי קבוצה שנלחמת ומשחקת ביחד וזה הצעד הראשון להצלחה. אנחנו צריכים לשנות דברים, לא כי הדברים לא הצליחו, כי הם לא מתאימים לשיטה שלי. הדברים יתקדמו לאט לאט כדי לא להשיג תוצאות הפוכות. אני שמח עם הצורה שהשחקנים התאימו את עצמם בזמן הקצר הזה. שלטנו במשחק במשך 37 דקות, היינו במשחק כל המשחק. זה היה משחק צמוד, לא הובלנו ב-10-15 הפרש, ראינו שאנחנו יכולים לנצח. נפלנו מהרגליים בסוף, זה היה ברור שהיה חסר לנו גז, וראיתם שווילבקין קלע שתי שלשות גדולות וגם אוואנס, זאת הייתה הסיבה שפספסנו את ההזדמנות".
דרק פארדון: "נלחמנו חזק. הרצנו דברים כמו שרצינו, שינוי המאמנים היה לא קל, עשינו שבוע טוב של אימונים, האמנו במאמן ובעצמנו. מכבי קבוצה טובה, עם שחקנים טובים, הם קלעו שלשות גדולות וברחו לנו".