2 צפייה בגלריה
אמין סטיבנס
אמין סטיבנס
אמין סטיבנס
(לימור מלינוף)
המחזור העשירי בליגה הלאומית בכדורסל נמשך הערב (שבת) עם ארבעה משחקים. במוקד, עירוני נהריה התאוששה מההדחה בחצי גמר גביע הליגה הלאומית עם ניצחון ברמת השרון ונשארה מושלמת. בתחתית הטבלה - מכבי הוד"ש נותרה היחידה עם ניצחון בודד לאחר שהפסידה לחבל מודיעין, בעוד מכבי מעלה אדומים והפועל מגדל העמק/יזרעאל רשמו ניצחונות על מכבי אשדוד ועירוני קרית אתא בהתאמה. המחזור יימשך מחר עם שני משחקים כאשר מכבי חיפה וגלן רייס יארחו ברוממה את אליצור נתניה, והפועל עפולה תארח את עירוני רעננה.

א.ס רמת השרון - עירוני נהריה 65:49

אמנם בגביע עירוני נהריה הודחה, אך בליגה היא ממשיכה לנצח ושומרת על מאזן מושלם. הקבוצה של גיא קנטור הופיעה ללא קווין קייפרס המורחק, אך הצליחה לאתגר את הסגולים, עד שבדקות הסיום כבר נותרה ללא אוויר ונכנעה למוליכה. הקבוצה של שי סגלוביץ' חוזרת לנצח אחרי ההפסד באמצע השבוע, גם כשזה לא בדרך הכי יפה שיש. הרבו לקלוע לא.ס רמת השרון: הראל דדון ועמית ביר כץ (11 ריבאונדים) 12 נקודות כ"א, טיילר ווידמן 9 נקודות, אורי חי 6 נקודות. הרבו לקלוע לעירוני נהריה: סטפון בראנץ' 19 נקודות, אופק בן יעקב 12 נקודות, אלכס צ'וברביץ' 10 נקודות ו-13 ריבאונדים.
2 צפייה בגלריה
יוגב אוחיון
יוגב אוחיון
יוגב אוחיון
(איציק בלניצקי)

מכבי אשדוד - מכבי מעלה אדומים 83:69

ניצחון ראשון למכבי מעלה אדומים, מאז המחזור הראשון. הקבוצה של יאיר גבירץ פתחה נהדר את המשחק וידעה לקחת אותו גם אחרי קאמבק מקומי. יוניו ברואטה חזר אצל הדולפינים אחרי שנעדר בחמישי, אך קלע באחוזים נמוכים. קאנטי את ברקסטון הובילו את העולה החדשה לניצחון מרשים באשדוד, שמבחינתה ממשיכה להיות באזור התחתון של הטבלה. הרבו לקלוע למכבי אשדוד: ג'ורדן כהן 24 נקודות, יוניו ברואטה 13 נקודות, כריס אורטיז 10 נקודות. הרבו למכבי מעלה אדומים: ג'יילן קאנטי 24 נקודות ו-11 ריבאונדים, קיית ברקסטון 20 נקודות, ברק אוריון 8 נקודות, אלכס לדר ואריאל דרעי 7 נקודות כ”א.

הפועל מגדל העמק/יזרעאל - עירוני קרית אתא 90:95

אחרי חמישה ניצחונות רצופים הקבוצה מהקריות נכנעה לריצה של הביתיים ברבע האחרון ממנה לא יכלו לחזור ונעצרה. רום קורנליוס הוביל חמישה שחקנים בדאבל פיגרס עם 21 נקודות, בעוד בצד השני קרית אתא קלעה שמונה שלשות ב-28 אחוז ולא הצליחה לעצור את ההתקפה של הביתיים. ניצחון בית ראשון העונה לעולה החדשה שעולה לשני ניצחונות ליגה. הרבו לקלוע למגדל העמק/יזרעאל: רום קורנליוס 21 נקודות, תומר אסייג 19 נקודות, ראוון ברבר 16 נקודות, דונטה קלארק (8 אסיסטים) ולירן מורן 14 נקודות כ"א. הרבו לקלוע לעירוני קרית אתא: אמין סטיבנס 32 נקודות ו-17 ריבאונדים, עידו דוידי 15 נקודות, קני פנדרבורק 12 נקודות.

הפועל חבל מודיעין - מכבי הוד"ש 67:92

לאחר מחצית ראשונה צמודה רק קבוצה אחת חזרה מחדרי ההלבשה. המקומיים יצאו לריצת 4:23, ועלו ליתרון 41:66 ממנו הקבוצה של איתי לוי לא יכלה לחזור. הקבוצה של יהוא אורלנד, שקיבלה 46 נקודות משחקני הספסל, עם ניצחון ביתי שני בתוך 48 שעות, והיא עם שישה ניצחונות מתוך עשרה משחקים. הרבו לקלוע להפועל חבל מודיעין: לייס דאן 18 נקודות, ג'ימי הול 16 נקודות, אביתר מור יוסף 12 נקודות, עומר שדה, יונתן לוי 9 נקודות ו-6 ריבאונדים, שמואל מלכוב ויונתן מור 8 נקודות כ"א. הרבו לקלוע למכבי הוד"ש: טראוויון דוסון 24 נקודות, ג'סטין טויו 12 נקודות, יובל מיכאלי 11 נקודות.