2 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר
(רויטרס)
ניימאר במרכזה של סערה חדשה, אלא שהפעם מדובר בנושא שבכלל לא קשור בכדורגל. כוכב פאריס סן ז’רמן יצטרך ללכת להעיד בבית משפט בעקבות תלונה של אקטיביסט להט”ב ברזילאי, שטוען כי הקיצוני ארגן שוד נגדו. אותו פעיל, אגריפינו מגאלחס, דורש פיצוי כספי גבוה.
הפעיל הופיע בבית משפט עם חבלות פיזיות, כאשר הוא טען בין היתר כי כיוונו לו אקדח לראש ואיימו על חייו. הוא טען בנוסף שנאלץ לטוס ברחבי המדינה כדי לברוח מאותם אנשים שרדפו אחריו, ולפי גרסתו ניימאר עומד מאחורי הכול ושילם לאותם אנשים כדי לעשות זאת. הסכום שהוא דורש מניימאר כפיצוי עומד על מיליון ריאל (כ-177 אלף דולר).
לפי סביבתו של ניימאר, המתלונן “הוזה”. מקורביו של הכוכב הכחישו את כל ההאשמות ועורך דינו, דאבי טנג’רינו, טען: “זהו צעד נואש כדי לגרום לשופט לנסות להאמין בהאשמות המשוגעות הללו. זה לא רציני”. התלונה צצה לראשונה במאי, כאשר מגאלחס בכלל לא היה מעורב ישירות: הקלטות של ניימאר מעליב את בן זוגה של אמו, שהיה ביסקסואל, הודלפו, ורק לאחר שאותו פעיל להט”ב התערב, אורגן השוד נגדו. הכדורגלן קרא לאקס של אמו “מתרומם”.
ניימאר יזומן להעיד בבית משפט בצרפת יחד עם נציגיו. הבקשה הגיעה מבית המשפט בסאו פאולו, שם התלונה הוגשה. בברזיל ביקשו שיתוף פעולה משפטי על מנת לבצע את התהליך. הברזילאי נפצע במהלך משחקה של פ.ס.ז’ מול נאנט ועתיד לחזור לאימונים רק בעוד כחודש וחצי. יש לו שלושה שערים ושלושה בישולים ב-10 משחקים בליגה הצרפתית העונה.
2 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר
(רויטרס)
הבן של מסי מתבלבל מכדור הזהב החדש בבית