2 צפייה בגלריה
קלע בדאבל פיגרס. דני אבדיה
קלע בדאבל פיגרס. דני אבדיה
קלע בדאבל פיגרס. דני אבדיה
(רויטרס)
עם ניצחון בודד מתוך שבעת המשחקים האחרונים, לוושינגטון אין יותר מדי סיבות לחייך, אבל לפחות דני אבדיה יכול להיות מרוצה מהיכולת שלו. הפורוורד הישראלי הגיע הלילה (בין רביעי לחמישי) לדאבל פיגרס בפעם השלישית מתחילת דצמבר כשקלע 15 נקודות ב-5 מ-10 מהשדה, הוסיף חמישה ריבאונדים, אסיסט וחטיפה ב-22 דקות בהפסד הוויזארדס 119:105 לסקרמנטו.
אבדיה שקיבל מחמאות העונה בעיקר על הפן ההגנתי במשחק שלו, התייחס ליכולתו בסיום: "האם ההגנה מתישה אות בהתקפה? כן, לפעמים אני שומר על שחקן, אני רודף אחריו ובאיזשהו שלב זה לוקח ממני אנרגיות, אבל אני מנסה לשלב את שני הדברים. יש משחקים שזה בא לידי ביטוי פחות ויש משחקים שאני אגרסיבי, חודר וקולע את הזריקות שלי. כמובן שזה מתחיל מההגנה, ואני מנסה לקחת כל הזדמנות בשתי ידיים, בין עם אני עולה בחמישייה או מהספסל".
אבדיה דיבר גם על הפן הקבוצתי והמשבר של הוויזארדס: "יש לנו קבוצה מוכשרת מאוד שנמצאת קצת בתקופה לא טובה, אבל יש לנו הרבה אופי בחדר ההלבשה, יש פה הרבה שחקנים שעברו עליות ומורדות בקריירה שלהם ויש לנו את הכלים להתחיל לנצח משחקים ולהיראות כמו שנראינו בתחילת העונה. אנחנו מאמינים בעצמנו, אבל אנחנו צריכים שיהיו יותר אמון בין אחד לשני כשאנחנו בפיגור".
אבדיה הוסיף: "הכישרון קיים, יש לנו קלעים נהדרים, מאמן מצוין וזה עניין של זמן, אני בטוח שנחזור למסלול הנכון בקרוב וזה ייראה יותר טוב עם הזמן. החבר'ה מבינים את הבעיות, יודעים מה אנחנו עושים לא טוב ומודעים למצב. לדבר אפשר עד מחר, אבל בסוף אתה מגיע למגרש וצריך לעשות משהו שונה, לתקן, לעבוד על דברים. אנחנו רחוקים מהפוטנציאל שלנו, אבל עובדים כדי להיות הכי טובים שיש".
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה מול סקרמנטו
דני אבדיה מול סקרמנטו
דני אבדיה מול סקרמנטו
(רויטרס)