2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה חוגג
קיליאן אמבפה חוגג
קיליאן אמבפה חוגג
(רויטרס)
סאגת מעברו של קיליאן אמבפה לריאל מדריד לא נחה לרגע. לחלוץ הצרפתי כבר הוצע חוזה חדש בעיר האורות כמשתכר הבכיר של הקבוצה, אך הצרפתי לא קפץ על המציאה. היום (חמישי) במהלך ראיון בצרפת, הכוכב הצעיר שלח רמיזה לנשיא פאריס סן ז’רמן, נאסר אל חלאיפי, לגבי ההצעה לחוזה החדש והתייחס להסתגלות של חברו החדש לקבוצה, ליאו מסי.
אמבפה סיפר: “ניסיון החיים הוא זה שקובע, זה יותר חשוב מאשר להרוויח כסף. אני צמא יותר מכל לגילויים חדשים, מפגשים עם שחקנים חדשים ותרבויות שונות. אני יודע שכסף זה דבר חשוב ואני שמח שאני מרוויח בצורה יפה, אבל זה לא מה שמניע אותי בכל שנייה ביום”.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה מול ריאל מדריד
קיליאן אמבפה מול ריאל מדריד
קיליאן אמבפה מול ריאל מדריד
(רויטרס)
כזכור, כבר לאחר ששתי הקבוצות הוגרלו זו מול זו בשלב שמינית גמר ליגת האלופות, בצרפת דווח כי הכוכב הצרפתי יצטרך לחכות עם החתימה במדריד לאחרי צמד המפגשים. זאת אומרת שאם וכאשר העסקה תיסגר, הדבר יקרה בסביבות חודש מרץ. עד אז נהיה כחולמים.
בהמשך הראיון, אמבפה התייחס להסתגלות של חברו החדש לקבוצה, ליאו מסי, והוסיף: “אני ממובילי חדר ההלבשה ומנסה לעזור לכולם. ההסתגלות של שחקן חדש תהפוך למהירה יותר כשהקשר האנושי חזק, זה מקל מאוד וגורם לפחות פחדים. צריך ליצור חיבור ולדעת שהוא שם ויכול להתיידד איתך, ככה אתה לומד להכיר את השחקן, לצפות בסרטונים שלו לא יעזרו בזה”.