1 צפייה בגלריה
שחקניות קריית גת
שחקניות קריית גת
שחקניות קריית גת
(שחר גרוס)
המחזור התשיעי בליגת העל לנשים בכדורגל שוחק עם ארבעה משחקים שהובילו לכמה התפתחויות בצמרת ובתחתית הטבלה הצמודה. מכבי כישרונות חדרה נצמדה לפסגה, בעוד קריית גת נעצרה.

מ.ס קריית גת - הפועל באר שבע 2:2

המארחת, מוליכת הטבלה, סיימו בתיקו מפתיע מול קבוצת התחתית והיא רק נקודה אחת מעל אס”א ת”א בטבלה. למזלה, מכבי בנות עמק חפר לא ניצלה זאת כשסיימה בתיקו משלה. סנדרה פריירה (23) ופלביה ג'ואנה פליסיאנו (41) סידרו לקריית גת יתרון כפול ומבטיח, אולם בחצי השני קרן צבטקוב (62) ואור ארז (71) נתנו לב”ש נקודה חשובה כשהיא במקום השמיני והלפני אחרון.

הפועל מרמורק - מכבי כשרונות חדרה 2:1

הקבוצה מחדרה עלתה ל-17 נקודות, כמו קריית גת (לה הפרש שערים טוב יותר), וממשיכה במרדף על פסגת הטבלה. מריה וירג’יניה גואברה כבשה ראשונה למארחות (9), אך שובל שוויל איזנה (21) ובדקה ה-91 מריה אלצמרי השלימה מהפך דרמטי.

מכבי בנות עמק חפר – מ.כ רמת השרון 1:1

כאמור, הקבוצה מעמק חפר יכולה הייתה לתפוס את הפסגה אך היא נותרה נקודה אחת מתחת לשתי הראשונות. מנגד, רמת השרון הגיע למשחק מעל הקו האדום אך בשל הניצחון של רעננה היא ירדה למקום השביעי. ג’קלין אוסאו נתנה יתרון למארחת (16), ניקיה מונאי סמית’ איזנה (59).

הפועל רעננה - בנות נתניה 2-3

העונה הרעה של נתניה נמשכת. הקבוצה שלא רשמה ולו ניצחון אחד העונה, עדיין מחזיקה במאזנה נקודה בודדת. רעננה מצידה הצליחה כאמור לדלג אל מעל לקו האדום ולפחות זמנית היא נקודה מעל מרמורק במקום החמישי. אור רפאלי סידרה יתרון לנתניה (13), הובר ברייס השוותה (13) וחליל בתול החזירה את היתרון לקבוצה מעיר היהלומים, אך זה הספיק רק שלוש דקות עד ששני סירוטה כבשה. כארים ג’יילין קבעה את תוצאת המשחק (80).