2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
בספרד ממשיכים לספור לאחור. 15 ימים נותרו עד שקיליאן אמבפה יוכל לנהל משא ומתן מול כל קבוצה שתרצה בו, כשכמובן מדובר במטרה מספר אחת של ריאל מדריד ונראה שאין דבר שימנע את המהלך. כעת, בצרפת מספרים שגם בפאריס סן ז’רמן מתחילים להבין שרק תפנית דרמטית בעלילה תשאיר את הכוכב אצלה.
“פאריס מתחילה לאבד סבלנות ולהבין שקיליאן כנראה לא יישאר”, צוין בצרפת. במקביל, המנהל המקצועי של פאריס, לאונרדו, נשאל בראיון על עתידו של החלוץ ונדמה כי בשונה מהציטוטים שסיפק בקיץ האחרון, הפעם הוא הרבה פחות חיובי בנוגע לאפשרות שהשחקן יישאר.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה חוגג
קיליאן אמבפה חוגג
קיליאן אמבפה חוגג
(רויטרס)
“אמבפה אדיר, שונה, פנטסטי. כן, כולם יודעים מה אנחנו רוצים, זה ברור, אבל נצטרך לחכות ולראות”, אמר לאונרדו שנשמע אופטימי הרבה יותר לגבי הקפטן: “מרקיניוס יישאר בפאריס לנצח, הוא לא רוצה לעזוב”. המו”מ בין הצדדים מתקדם ובקרוב הבלם עתיד להמשיך את ההתקשרות עם המועדון.
בתוך כך, , בספרד עסקו בנושא העונה הבאה של ריאל מדריד ושם טענו: “פלורנטינו פרס רוצה לבנות קבוצה היסטורית, יש למה לחכות”. בתקשורת המקומית ציינו מלבד את אמבפה להתקפה, גם את אנטוניו רודיגר שעשוי להגיע להגנה מצ’לסי ולהפוך את ריאל ל”מכונה שאי אפשר יהיה לעצור”.