1 צפייה בגלריה
חיפה ות"א
חיפה ות"א
חיפה ות"א
(איגוד הכדורעף)
המחזור ה-10 של ליגת העל לנשים בכדורעף החל היום (שישי) ובמוקד מכבי חיפה ניצחה את מכבי תל אביב. בנוסף ק.ק תל אביב ניצחה את מכבי מוסינזון הוד השרון, הפועל עירוני קריית אתא גברה על הפועל חדרה ואילו מכבי רעננה ניצחה את מכבי אשדוד. ביום ראשון הפועל כפר סבא תארח את מ.ס עיילבון ואילו ביום רביעי תארח נבחרת האקדמיה את מכבי בנות נצרת.
מכבי חדרה - הפועל עירוני קריית אתא 3:1 (25:19, 27:29, 25:11, 25:16) ניצחון חשוב של קריית אתא בחוץ על מכבי חדרה, ניצחון שמציב אותה בעמדת זינוק על המקום הראשון לקראת המשחק במחזור האחרון של העונה הסדירה נגד מכבי חיפה. במשחק עצמו ניצחה קריית אתא במערכה הראשונה, חדרה לא ויתרה ובשובר שוויון ניצחה את המערכה השנייה, אבל שתי המערכות האחרות הלכו לכיוון של קריית אתא שניצחה בהן ובמשחק כולו. בקריית אתא הצטיינו: מקיאגובסקי עם 21 נקודות ובנג'מין עם 17 נקודות, בחדרה הצטיינו: איבגי עם 18 נקודות ובלאי עם 16 נקודות.
מכבי חיפה – מכבי תל אביב 0:3 (11:25, 15:25, 9:25) ניצחון חשוב לירוקים מהכרמל והם שומרים על המקום הראשון בטבלה, שבוע לפני ההתמודדות עם השנייה הפועל עירוני קריית אתא שתקבע מי תסיים ראשונה ומי שנייה בליגה הסדירה (כאשר גם הפועל כפר סבא יכולה להגיח מאחור ולעלות למקום הראשון במקרה של הפסד חיפאי). בחיפה הצטיינו: פלייפק עם 17 נקודות והולמן עם 15 נקודות, במכבי תל אביב הצטיינה קוגן עם 5 נקודות.
מאמן מכבי תל אביב נועם אלבז: "לבוא למכבי חיפה זאת תמיד התרגשות, בעיקר כשמדובר בנשים ובעיקר בכדורעף. מכבי תל אביב הציגה היום כדורעף איכותי ולא מתפשר. התוצאה אינה משקפת את הכדורעף שלנו. אני גאה בבנות בצורה שקשה לתאר, גם הבוגרות שלנו הוכיחו שאפשר ללמוד צעירות כדורעף, ואפשר להיות חיוביות גם כשמפסידים. תודה רבה לבנות שלנו. נסטיה ורמשטיין היא דוגמה ומופת לספורטאי בישראל".
מכבי אשדוד – מכבי רעננה 3:0 (25:16, 25:23, 25:16) ניצחון חשוב של מכבי רעננה שמעמיד אותה בעמדת זינוק לקראת המאבק על המקום הרביעי בסיום העונה הסדירה. במשחק עצמו שלטה רעננה במערכה הראשונה בעוד המערכה השיניה הייתה שקולה מאוד. במערכה השלישית ממצב של 7:7, עשתה רעננה 4 נקודות רצופות ושמרה על היתרון עד לניצחון במערכה ובמשחק כולו. ברעננה הצטיינו: סילבה עם 16 נקודות ובטיסטה עם 13 נקודות, במכבי אשדוד הצטיינה גטסלובה עם 11 נקודות.
ק.ק תל אביב -מכבי מוסינזון הוד השרון 0:3 (21:25, 21:25, 18:25) ק.ק תל אביב נמצאת עם סיכוי קלוש להיכנס לבית העליון בסיום העונה הסדירה, עבוד הוד השרון ההפסד הזה צורב במיוחד שכן ניצחון כאן היה מעמיד אותם בעמדה טובה לקראת אפשרות הדירוג בבית העליון שהפכה כעת לקלושה ביותר. בק.ק תל אביב הצטיינה נקמורה עם 23 נקודות, במכבי מוסינזון הוד השרון הצטיינה סבירדובה עם 17 נקודות.