2 צפייה בגלריה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
(האתר הרשמי של ברצלונה)
אחרי התוצאות הרעות במשחקים האחרונים, ברצלונה תנסה להתרומם הערב (שבת, 19:30) כאשר תתמודד מול אלצ’ה בליגה הספרדית. לקראת ההתמודדות, צ’אבי התייחס לנושאי הפצועים של הקבוצה ודיבר כמובן על חיזוק אפשרי, הנושא הבוער בתקופה האחרונה. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
הרכב ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן, אריק גארסיה, רונאלד אראוחו, קלמן לנגלה, ג’ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, גאבי, פרנקי דה יונג, אוסמן דמבלה, עבדה אלזלזולי ופראן ז’וטגלה.
צ’אבי אמר: “זה המשחק האחרון של השנה בקאמפ נואו, אנחנו צריכים את האוהדים, אנחנו בדרך הנכונה ואפשר לעשות צעד קדימה. דמבלה אומר לי שהוא רוצה להמשיך ושהוא שמח פה, יותר מזה אני לא יכול להגיד, צריכים לסכם עם נציגיו, מקווה שיחדש חוזה. הוא יודע כמה חשוב הוא יהיה עבורנו אם יישאר. כמובן שהתוצאות לא טובות, אבל אנחנו עובדים היטב, חסרים לנו שחקנים חשובים וזה לא תירוץ. צריכים לשלוט במשחק”.
עוד הוסיף המאמן: “ג’ורדי אלבה ודמבלה כשירים, אנחנו רק צריכים ניצחון שישנה את הדינמיקה וכדי לסיים טוב את השנה. אני סומך על כל השחקנים, לחלק מהשחקנים קשה מאוד להבין את משחק החזקת הכדור של בארסה, וזה מפתיע בהתחשב בעובדה שהם בברצלונה. המטרה שלנו היא לסיים בטופ 4 ואולי לזכות בתארים, חייבים לעשות את זה ואנחנו לא שוללים שום דבר”.
על חיזוק אפשרי אמר צ’אבי: “בודקים את כל האפשרויות, אם נתחזק אז שחקנים גם יעזבו בגלל הגבלת השכר. אני כרגע לא חושב על זה, צריכים לחשוב על אלצ’ה וסביליה ועל התוצאות שלנו. כרגע המצב הכלכלי שלנו קשה ולא יהיה פשוט לחזק את הקבוצה, ברור שיהיה נהדר אם ארלינג הולאנד יהיה בלה ליגה, כולנו רוצים את זה, בין אם בברצלונה או קבוצה אחרת. הנשיא יודע מה אני חושב ואת מי אני רוצה לטווח הקצר והארוך”.
2 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(רויטרס)