4 צפייה בגלריה
סטיב קר
סטיב קר
סטיב קר
(רויטרס)
בצל התפשטות הקורונה ב-NBA ועוד ועוד שחקנים שנכנסים לפרוטוקול הבריאות של הליגה, נערכו הלילה (בין שיש לשבת) שמונה משחקים מסקרנים כשבמוקד, גולדן סטייט המשיכה בשלה עם ניצחון חוץ 107:111 בבוסטון ולוס אנג’לס לייקרס חזרה להפסיד אחרי שלושה ניצחונות רצופים כשספגה 100:92 ממינסוטה.
מאמנה של גולדן סטייט, סטיב קר, הגיע לציון דרך מרשים במיוחד כשרשם את ניצחונו ה-400 כמאמן בקריירה. קר אמר בסיום: “להשיג שלושה ניצחונות ממסע של חמישה משחקי חוץ הופך את המסע שלנו לטוב”.
על ציון הדרך שרשם עם ניצחונו ה-400 אמר קר: “זה אומר בעיקר שאני בר מזל להפליא לאמן חבר’ה כאלה מוכשרים. מהמשחק הראשון שלי באימון ב-NBA ועד עכשיו, לא היו לי רק קבוצות מוכשרות”.
4 צפייה בגלריה
סטף קרי וסטיב קר
סטף קרי וסטיב קר
סטף קרי וסטיב קר
(רויטרס)
רגע אחרי ששבר את שיא הקליעות לשלוש של כל הזמנים ב-NBA, סטף קרי רשם עוד משחק מצוין שכלל 30 נקודות מתוכם צלף עוד חמש שלשות לאוסף. קרי אמר בסיום: “אנחנו נמצאים ברכבת הרים רגשית, הרבה דברים קורים סביב הליגה הזאת. אתה מנסה לא להסיח את דעתך מכל הדברים שנמצאים מחוץ לחדר ההלבשה”.
בתוך כך, אחרי שלא שיחק תקופה ממושכת, ב-ESPN דווח כי קליי תומפסון צפוי לרשום את הקאמבק שלו באחד ממשחקי הבית של גולדן סטייט בחודש ינואר, ככל הנראה ב-9.1 נגד קליבלנד או ב-18.1 מול דטרויט.
4 צפייה בגלריה
קליי תומפסון, הקאמבק קרוב מתמיד
קליי תומפסון, הקאמבק קרוב מתמיד
קליי תומפסון, הקאמבק קרוב מתמיד
(רויטרס)
לברון ג’יימס רשם גם הוא ציון דרך מרשים בהפסד של הלייקרס כששיחק את משחקו ה-1,328 בקריירה ועלה למקום ה-18 ברשימת השחקנים ששיחקו הכי הרבה משחקים אי פעם ב-NBA, זאת בגיל 36.
רגע אחרי שחתם על חוזה זמני ל-10 ימים, מי שכיכב במדי הלייקרס הוא לא אחר מאשר אייזאה תומאס, שכבר בהופעת הבכורה שלו לראשונה מזה ארבעה חודשים ב-NBA סיים כקלע המוביל של הקבוצה מעיר המלאכים עם 19 נקודות ב-22 דקות בלבד.
רגעים מדאיגים מאוד עברו על הלייקרס הלילה. אנתוני דייוויס ירד תחילה לקבלת טיפול אחרי שנפצע בקרסול. לאחר ששב למגרש, כוכב הלייקרס נפצע שוב, הפעם בברך, ולא יכול היה לרדת לקבלת טיפול אחרי שסבל מכאבים עזים במיוחד ונשאר מספר דקות תקוע בירידה לחדרי ההלבשה כשהוא שוכב על הפרקט תוך סיוע רפואי וסובל מכאבים. ב’אתלטיק’ דווח כי הוא יעבור היום בדיקת MRI בברכו אחריה תתברר חומרת פציעתו.
4 צפייה בגלריה
אנתוני דייויס
אנתוני דייויס
אנתוני דייויס
(רויטרס)