3 צפייה בגלריה
זוהר זסנו וננאד סבטקוביץ' מאוכזבים
זוהר זסנו וננאד סבטקוביץ' מאוכזבים
זוהר זסנו וננאד סבטקוביץ' מאוכזבים
(שחר גרוס)
הלם גדול במ.ס. אשדוד. דווקא אחרי שהצליחה להתאושש ולהידבק לחלק העליון של הטבלה בליגת העל, הקבוצה מעיר הנמל נעצרה עם הפסד ביתי מפתיע לעירוני קריית שמונה ואתמול (שישי) אכזבה מאוד עם הדחה בסיבוב ח' של גביע המדינה. במזג אוויר אפור וגשום, החבורה של רן בן שמעון נכנעה 1:0 להפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית ונפרדה בשלב כל כך מוקדם מהמפעל.
"זה מסוג המשחקים שאין יותר מדי מה להסביר", אמרו באשדוד, "היינו צריכים לגמור את המשחק הזה במחצית הראשונה. ידענו שהם ינסו לעקוץ במתפרצות ואם לא נסגור סיפור מהר, זה ילחיץ אותנו ונהיה חשופים. לא האמנו שנפסיד כי אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה שהייתה צריכה לכבוש פה חמישייה. המטרה שלנו עכשיו זה לצאת מהתסכול והאכזבה ולחשל את עצמנו במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל תל אביב, כי בסוף הליגה היא הדבר החשוב ביותר".
3 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון
(שחר גרוס)
באשדוד ניסו למצוא סיבות להדחה, אבל יודעים היטב שזה משחק שברח להם מהידיים. העליונות של האדומים הייתה ברורה לאורך כל 90 הדקות וגם כשהכדורים לא נכנסו, הגיעה הזדמנות הפז של הכוכב, קני סייף, שלרוע מזלו החמיץ כדור עונשין מ-11 מטרים, דווקא ביום הולדתו. "סייף כל כך רצה לכבוש ביום ההולדת שלו, אבל זה לא הלך לו. זה ייתן לו דחיפה גדולה יותר להחזיר לקבוצה", אמר גורם באשדוד.
המאמן, רן בן שמעון, היה מאוכזב מאוד מהיכולת של שחקני החלק הקדמי, שלא היו מספיק מרוכזים בבעיטה והמסירה האחרונה. למרות שמדובר ביריבה נחותה, בן שמעון ערך שינויים מינוריים, נוכח כמות פציעות לא מבוטלת ורשימה שכוללת את גיל כהן, יואב גראפי, טום בן זקן ואור אינברום, שלא נכללו בסגל. במחצית השנייה, המאמן זרק את כל הכלים ההתקפיים שלו לדשא, ואחד מהם היה מתיאוסיניו, שעשה שינוי גדול וסחט את הפנדל אותו סייף החמיץ.
3 צפייה בגלריה
קני סייף מחמיץ אץ הפנדל
קני סייף מחמיץ אץ הפנדל
קני סייף מחמיץ אץ הפנדל
(שחר גרוס)
באשדוד ביקרו את חוסר תשומת הלב שהתרחשה בזמן ספיגת השער של האורחים מראשו של החלוץ החם, תימור אביטן, שמוזכר כמועמד לשוב לקבוצה בינואר, לאחר שהעלה את מאזנו לתשעה שערים בכל המסגרות. ננאד סבטקוביץ’, שחזר לפי תכנון לכ-60 דקות, היה חסר במרכז ההגנה ונוצר מצב מאולץ שבו חוליית ההגנה הורכבה מהמגן השמאלי מונטריי קמהאני, שקד כחלון, שרשם דקות בכורה העונה וטימוטי אוואני. "דווקא ברגע כזה של המשחק, שכל מצב נייח יכול לגמור את הסיפור, היינו צריכים להיות ערניים. שילמנו על זה מחיר כבד מאוד".
באשדוד חלמו להמשיך כמה שיותר רחוק בגביע, אך כעת בן שמעון יצטרך, ולא בפעם הראשונה, להרים את חניכיו מהדכדוך ולפקס אותם כמה שיותר מהר, לקראת משחק הליגה החשוב נגד הפועל ת”א. במקביל, מקווים במועדון שרוב השחקנים שלא נכללו בסגל, יחזרו להרכב מול האדומים.
מימר:"לשמחתי הייתה חוויה"