3 צפייה בגלריה
שחקני בני סכנין חוגגים
שחקני בני סכנין חוגגים
שחקני בני סכנין חוגגים
(עמרי שטיין)
אם לא יהיו התפתחויות של הרגע האחרון, בני סכנין תעביר מחר (ראשון) לראשי האצטדיון בנתניה חוזה חתום לטובת אירוח משחק הליגה מול מכבי חיפה בשבוע הבא. על פי ההסכם, המגרש שמכיל 14 אלף מושבים יחולק באופן שווה בין מחנות האוהדים, מה שאומר שמחצית מהכרטיסים, כ-7,000 במספר, יעברו לאוהדי הירוקים.
בסכנין אישרו שהמגמה היא לשחק בנתניה. בקבוצה רואים במשחק כצומת דרכים לקראת המשך המאבק על כרטיס לפלייאוף העליון. עוד קודם לכן, מצפה לקבוצה של שרון מימר משחק חוץ קשה בבלומפילד מול מכבי ת"א. לרשות המאמן יעמוד סגל מלא, להוציא את אנתוני וארן, שבשלב זה מתקשה לחזור לעניינים בשל הפציעה. בסכנין הוחלט לא לעמוד בדרכו של אף שחקן שיבקש לעזוב בינואר.
3 צפייה בגלריה
שרון מימר
שרון מימר
שרון מימר
(עמרי שטיין)
כזכור, מנהלת הליגה פנתה לסכנין כדי שתודיע מה האצטדיון הביתי שלה, ושהיא לא יכולה כל משחק להחליף אצטדיון, ובקבוצה אמורים להכריע. לפי המכתב: “חרף העובדה כי חלפו כבר שבועיים מהנחיית משטרת ישראל שלא לשבץ משחקים באצטדיון דוחא, טרם הסדרתם את רישוי האצטדיון. בהמשך לשיחות בנושא ולמכתבנו שבסימוכין, הרינו להזכירכם כי הנכם נדרשים להעביר את הודעתכם בדבר אצטדיון חלופי לקיום כלל משחקי הקבוצה עד לרישוי אצטדיון דוחא על ידי כלל הגורמים וזאת עד ליום ראשון הקרוב בשעה 10:00, וזאת גם על מנת לאפשר לקבוצה האורחת להיערך למכירת כרטיסים בהתאם להוראות התקנון.
נשוב ונבהיר כי האצטדיון שייבחר על ידכם ישמש את קבוצתכם לכלל המשחקים הביתיים בכלל המסגרות עד לקבלת רישוי לאצטדיון דוחא. למען הסר ספק, לא ניתן לקיים משחקים ביתיים בכל פעם באצטדיון אחר. בהתאם לכך, הנכם מתבקשים לצרף לבקשתכם את אישור הנהלת האצטדיון/הסכם התקשרות לקיום כלל משחקי הקבוצה עד להכשרת ורישוי אצטדיון דוחא כאמור”.
3 צפייה בגלריה
אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין
(רדאד ג'בארה)
עוד הוסיפו: “נזכיר כי עקב העובדה שמרבית האצטדיונים הפוטנציאליים משמשים קבוצות נוספות, יש לקבל את אישור ועדת הליגה והגביע טרם הודעתכם. בכדי לעמוד במועד המיועד, נבקש כי תעדכנו אותנו בהקדם באפשרויות העומדות לרשותכם. נוסף על כך, אנא ראו מצ"ב את מכתב תובע ההתאחדות שנשלח לקבוצתכם בכל הקשור לריצוי עונש הרדיוס שגזר ביה"ד המשמעתי.
נודה להתייחסותכם הדחופה. כל עיכוב בהעברת הודעתכם יביא לפגיעה בקבוצת החוץ, בצדדים שלישיים ועשוי להוביל לנקיטת הליכים משמעתיים/סנקציות כנגד קבוצתכם. נבקשכם לשתף פעולה באופן מלא על מנת להימנע מכך”, נכתב במטעם המנהלת.