2 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה חוגגים עם ניקו
שחקני ברצלונה חוגגים עם ניקו
שחקני ברצלונה חוגגים עם ניקו
(La Liga)
ברצלונה סוף סוף חזרה לנצח הערב (שבת), ועשתה זאת בצורה דרמטית במיוחד, עם 2:3 ביתי על אלצ’ה במשחק האחרון שלה בקאמפ נואו ב-2021. החבורה של צ’אבי נהנתה משערים של השחקנים הצעירים שלה, פראן ז’וטגלה וגאבי שהבקיעו שערי בכורה, וניקו המחליף שהבקיע משחק ליגה שני ברציפות. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
”הילדים מנעו מברצלונה אסון”, זעקה הכותרת ב’מארקה’ ובצדק. גם ב’אס’ פרגנו לצעירים: “גאבי וניקו כיבו שריפה”. ב’מונדו דפורטיבו’ התמקדו בגאבי שכבש שער נפלא: “גאבי מוביל את מהפיכת הצעירים”. ניקו, שכבש את שער הניצחון, אמר לאחר המשחק: “איזה כיף, לאחרונה לא הלך לנו וזה היה ניצחון חשוב מאוד”.
2:3 מטורף לבארסה על אלצ'ה, שער ענק לגאבי
עוד הוסיף הספרדי: “היו להם חמש או עשר דקות טובות והם ניצלו את המצבים שלהם מדובר בקבוצה איכותית. האם הצעירים מובילים את הקבוצה? אני לא מסכים שאנחנו סוחבים את הקבוצה, כולם עשו מאמץ אדיר, אני הבקעתי אבל כל הקבוצה עזרה. נילחם כדי לסיים בטופ 4 ואולי על הליגה, אנחנו ברצלונה ואנחנו חייבים את זה לאוהדים שלנו”.
מאמן הקטלונים, צ’אבי, הוסיף: “גאבי היה מדהים, האופי שלו מפתיע אותי והוא רק בן 17. כשאני הייתי בן 17 הכול היה לי הרבה יותר קשה. יש כאן דור פנטסטי איתו ועם ניקו, אריק, עבדה ואראוחו. לא הייתי יכול לדמיין מצב שבו לא ננצח. הגיע לנו הרבה יותר, יצרנו הרבה מצבים ושיחקנו טוב מאוד עד ה-2:1, ואז מבחינה מנטלית לא היינו במצב טוב. מאוד שמחים משלוש הנקודות, זה ניצחון גדול עבורנו. פרנקי דה יונג? הוא אולי לא היה במיטבו כמו גאבי וניקו, אבל הוא עשה מאמץ גדול. כל השבוע הוא סבל מכאבים, זה גם עניין של עייפות, הוא שיחק כמעט כל דקה אפשרית”.
2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)