4 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(נעם מורנו)
הדרבי הקטן של תל אביב בסיבוב ח’ של גביע המדינה הבטיח הרבה וגם קיים. בני יהודה מהליגה הלאומית עשתה הערב (שבת) באצטדיון בלומפילד ככל העולה על רוחה והדיחה את הפועל תל אביב מליגת העל מהמשך דרכה במפעל עם 1:3 מוחץ.
אור זהבי, איליי מדמון ורועי פדידה כבשו לזכות הזהובים של יוסי אבוקסיס, בעוד מן הצד השני לוסיו הצליח רק לאזן באופן זמני עבור הקבוצה שבעונה שעברה הלכה עד הגמר, שם הפסידה לתל-אביבית אחרת – מכבי.
מאמן הפועל ניר קלינגר אמר בסיום: “מאכזב מאוד, בהכנה שלנו למשחק היה נראה שאנחנו די מוכנים, בטח אחרי המחצית השנייה בנתניה, אבל בתקופה האינטנסיבית הזאת, החיסורים במספרים גדולים מדי של שחקנים – זה השפיע עלינו. למרות זאת ברור שאנחנו מאוכזבים, לא נראינו טוב והגיע לבני יהודה לנצח וכל הכבוד לה”.
קלינגר: לא היינו צריכים להראות ככה
על עומק המשבר: “משבר הוא משבר ולא משנה אם הוא עמוק יותר או פחות, זו תקופה לא טובה שאנו לא צוברים נקודות והיום זה אפילו נתן איזה חותם שאנחנו צריכים להתעורר ומהר, בכמה אספקטים. קודם כל מבחינתנו לנסות להחזיר את הפצועים כמה שיותר מהר, לעבות את הסגל, כי אנחנו טוחנים יותר מדי שחקנים. זה קשה וזה בספורט, בספורט יש רגעים קשים, מי כמוני יודע, כבר עברנו משברים לא קלים והתרוממנו ואני מאמין שזה מה שנעשה גם הפעם”.
איך הוא יוציא את הקבוצה מהמשבר: “לא אפרוס את כל המשנה כי אני כרגע חושב מה לעשות, לו”ז המשחקים מאוד צפוף, הפציעות מרובות לצערי ואני צריך לראות מי השחקנים שיכולים מנטלית וכמובן גם פיזית, אבל בעיקר אישיותית, להרים את הקבוצה. יכול להיות שנצטרך להשתמש בשחקני נוער להזרים דם חדש, יש הרבה דרכים. זה לא פעם ראשונה שקורה לי כמאמן תקופה כזו, זה ספורט, זה מאכזב, אבל אי אפשר להכניס את הראש בתוך האדמה ולהגיד שזה אסון, זה לא נעים, לא טוב, לא נותן תחושה טובה לאוהדים, אני מבין אותם, באמת, מסכים עם כל דבר שהם מרגישים, אבל זה ספורט ובספורט צריך לדעת להתמודד עם משברים”.
4 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א בהלם
שחקני הפועל ת"א בהלם
שחקני הפועל ת"א בהלם
(נעם מורנו)
על הקריאות “תתפטר” לעברו: “אני מסכים איתם, אני בא בטענות קודם כל לעצמי ומבקר את עצמי דבר ראשון, אני מבין את האכזבה, אבל הוכחתי שאני לויאלי ונאמן למועדון הזה וגם ברגעים קשים אני לא מתכוון להרים ידיים. תמיד דחפתי להתרומם, גם מתהומות יותר קשים, יש הרבה נורות אדומות אבל בעיקר צריכים להתמקד באיך מביאים קבוצה עם סגל, הרכב מספיק מאומן ששיחק ביחד, ולא לעשות אלתורים כל הזמן שזה מה שאנחנו עושים בתקופה האחרונה וזה לא עובד לנו”.
קפטן האדומים דן איינבינדר אמר בסיום: “מאכזב מאוד התוצאה, מאכזב מאוד איך שנראינו, נצטרך להסתכל למציאות בעיניים, להבין שאנחנו בתקופה לא טובה וכדי להפוך אותה לתקופה טובה נצטרך לעבוד מאוד קשה, לקחת אחריות ולצאת מהמשבר. בכל המשחקים האחרונים אנחנו סופגים את השער הראשון מוקדם מדי מטעות לא מחויבת, משהו שניסינו לשים עליו דגש באימונים ובאסיפות וגם היום לא צלחנו את זה. כשסופגים כ”כ הרבה שערים יורד הביטחון וקשה לשחק את המשחק הרגיל שלנו. בשנתיים האחרונות הפועל הראתה שהיא חזק במפעל הזה, גם היום כל מי שהיה לרשות המאמן שיחק, גם מי שכאב לו. הרבה מאוד שחקנים טובים היו חסרים, זה לא מנחם אותי, לא עוזר לי ולא הופך את זה לתירוץ. ההפסד היה מאכזב מאוד ונצטרך לצאת מזה ביחד עם הרבה אופי וכל שאר הקלישאות”.
4 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
(נעם מורנו)
“הסגל הזה חייב להוציא את הקבוצה לדרך חדשה אבל הוא צריך את כל השחקנים שיחזרו לכשירות. הפועל לא יכולה לוותר על כ”כ הרבה שחקנים, הרבה שחקני הרכב משמעותיים בעלי אופי וניסיון. אנחנו נותנים מעצמנו ומנסים ונצטרך לתת הרבה הרבה יותר. בסופו של דבר היום היינו עם סגל של הרבה שחקנים חסרי ניסיון, שהגיעו להפועל בעונה הראשונה שלהם, שבעונה שעברה שיחקו אולי בלאומית וזה מעמד אחר ולחץ אחר. אנחנו הוותיקים נצטרך לעזור להם כמו שעזרנו עד עכשיו. נצטרך להוריד את הראש, לעבוד קשה, לדבר פחות ולהביא לקהל המדהים הזה כי כל האכזבה שלנו היא רק בגללו”.
מאמן המנצחת יוסי אבוקסיס אמר בסיום: “עד היום לא הייתה כזו כמות של קהל לבני יהודה במשחקים ומאוד הפתיע אותי העוצמות. מגיע להם, באה כמות כזו של קהל והמשחק היפה שעשינו זו התמורה שלנו לקהל שהגיע”.
4 צפייה בגלריה
שחקני בני יהודה חוגגים בסיום
שחקני בני יהודה חוגגים בסיום
שחקני בני יהודה חוגגים בסיום
(נעם מורנו)
על היכולת של קבוצתו: “אנחנו לרגע לא שוכחים שהתחלנו את העונה בצורה קטסטרופלית ורק לאחרונה התאוששנו, אנחנו צריכים להיות עם היד על הדופק כל משחק. המשחק הזה אמור לתת לנו ביטחון, להכניס שחקנים לכושר, גם אלירן עטר היה פצוע חודש וחצי ולא שיחק, המון שחקנים עשו משחק טוב היום וזה משחק שצריך לתת לנו דחיפה קדימה”.
על כובש השער השני איליי מדמון: “אני מכיר אותו מב”ש, העליתי אותו לבוגרים בגיל 16. הוא ילד מדהים ושחקן מצוין, רק שימשיך ככה”.