1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון
שחקני הפועל חולון
שחקני הפועל חולון
(איציק בלניצקי)
הפועל חולון הגיע למשחק אתמול (שבת) מול הפועל אילת בידיעה כי מדובר במשחק שפוטנציאלית יכול להיות מוקש עבורה, ובתום 40 דקות של כדורסל אמרו אצל הצהובים: "באנו למוקש ודרכנו". בקבוצה לא היו מרוצים בעיקר מהדרך ב-90:72: "לא ככה", ומהמוטיב ששוב פעם חזר, אך כעת יתרכזו במועדון במשימה הבאה שלהם במסגרת ליגת האלופות של פיב"א. חולוניה תארח את ברינדיסי ביום רביעי הקרוב.
הבעיה הכי גדולה של חולוניה מול הפועל אילת קשורה דווקא למאצ’-אפ. לקבוצה הדרומית יש לא מעט יתרונות על פני קבוצתו של מאוריציו בוסקאליה, הפוטנציאל כמו גם האורך והניידות של ג'אסטין פאטון, הסייז ויכולת צבירת הנקודות של בריון אלן, כשגם הסייז של רומלו ווייט לא בדיוק מקל על הסגולים וזאת כשאת הקו האחורי מוביל מצטיין חודש אוקטובר בליגת העל, רועי הובר. אתמול הארבעה יצרו המון בעיות לחניכיו של בוסקאליה, אך בסביבת הקבוצה דיברו דווקא על המוטיב שחזר במרבית הפסדי הקבוצה: הפוזשנים.
אילת מביסה 72:90 את הפועל חולון
הסגולים הבהירו כי מעבר לעובדה שהיו מאוכזבים מהתוצאה, להפסיד בבית וביתרון של 18 הפרש רק הוסיפו לתחושות שלאחר המשחק. אילת הגיעה למחזור ה-10 בתור נועלת הטבלה והצליחה להגיע לכ-10 פוזשנים יותר, שוב חזרה הבעיה בריבאונד ההתקפה, חניכיו של בוסקאליה הפסידו בקרב על הלוחות 43:34 ואם לא היה די בכך הפועל אילת לקחה 14 ריבאונדים בהתקפה.
בכל הנוגע לשטף ההתקפי של הקבוצה אין ספק שהוא נפגע, מה שבא לידי ביטוי בכך שהקבוצה קלעה רק 72 נקודות. יחד עם זאת, בכל מה שקשור להפועל חולון כקבוצה על הפרקט, השחקנים חלקו את הכדור באופן שדי מאפיין אותם ואת המשחק הם סיימו עם 25 אסיסטים.
ביום רביעי הקרוב קבוצתו של בוסקאליה, שהבטיחה את מקומה בגביע המדינה ואת מקומה בשלב הבא של ליגת האלופות של פיב"א, תארח כאמור את ברינדיסי האיטלקית אותה הביסה בסיבוב הקודם 88:61. ניצחון על האיטלקים בשילוב ניצחון של דרושפאקה על קלוז' ישים את חניכיו של בוסקאליה בטופ 16, ניצחון של קלוז' לעומת זאת וחולון תשחק בטורניר הפליי-אין של המפעל הבכיר של פיב"א.