2 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
(מערכת ONE)
ברצלונה עדיין בחיים. במשחקה האחרון בקאמפ נואו ב-2021, הקטלונים גברו אתמול (שבת) 2:3 על אלצ’ה, כשכל הכובשים בכלל לא שחקנים של הקבוצה הראשונה, על הנייר. פראן ז’וטגלה, גאבי (גול גדול) ושער ניצחון דרמטי של ניקו העניקו למחזיקת הגביע הספרדי שלוש נקודות מתוקות במיוחד לעיניי קצת יותר מ-40 אלף אוהדים. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
בתקשורת בברצלונה כמובן התלהבו מכך שכל הכובשים צעירים, וב’מונדו דפורטיבו’ בחרו בכותרת המתבקשת: “בייבי בום”. גם ב’ספורט’ פרגנו: “סופר ילדים”. מי שקצת פחות נהנה הוא המאמן, צ’אבי, שלמרות שלוש הנקודות סיפק בסיום את האמירה הבאה: “יש דברים שעדיין מפתיעים אותי בכל הקשור להנעת הכדור. המודל שלנו אבד, יש שחקנים רבים כאן שלא מבינים אותו. זה עולה לנו, וזה מפתיע אותי”.
2:3 מטורף לבארסה על אלצ'ה, שער ענק לגאבי
צ’אבי הוסיף כי: “לא הייתי כאן בשש השנים האחרונות, אבל ברמה הטקטית אני מופתע מחלק מהדברים. אני לא יודע של מי האחריות למצב, אבל הכול יותר קשה לנו כרגע. יש כאן ילדים בני 17 וזה לוקח זמן, חבל לי על השערים שאנחנו סופגים. באופן כללי, אני מרוצה מהגישה של כולם. צריכים לחזור למודל שאפיין אותנו ואבד, עתיד המועדון תלוי בזה”.
בתוך כך, למרות שביעות הרצון מהקישור של ברצלונה, פרנקי דה יונג סיים את חלקו במשחק כשהוחלף לקול קריאות בוז מהקאמפ נואו. המאמן הגן עליו, אבל התסכול ניכר על פניו של ההולנדי. ואם לסיים בקצת מסתורין, פראן טורס, אחת ממטרות הרכש של בארסה בינואר שלפי דיווחים כבר סיכם בקבוצה (אך מעברו עדיין רחוק לאור הפערים מול מנצ’סטר סיטי) פרגן באינסטגרם לאריק גארסיה על הניצחון והצית מחדש את גל השמועות.
2 צפייה בגלריה
התגובה של פראן טורס לאריק גארסיה
התגובה של פראן טורס לאריק גארסיה
התגובה של פראן טורס לאריק גארסיה
(אינסטגרם)