2 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ' באימון
מלאדן קרסטאיץ' באימון
מלאדן קרסטאיץ' באימון
(האתר הרשמי של מכבי ת"א)
הבכורה של מלאדן קרסטאיץ' על הקווים תיערך הערב (ראשון, 20:00) באצטדיון בלומפילד, כאשר מכבי תל אביב תארח את הפועל מרמורק מליגה א' למשחק במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. זה יהיה המבחן הראשון אל מול עיניו של המאמן החדש, שבסך הכל הספיק להעביר שלושה אימונים לשחקניו החדשים, אך יחד עם זאת המלאכה מרובה והצהובים כבר פוזלים לעבר חלון ההעברות של חודש ינואר.
קרסטאיץ' רוצה לראות את השחקנים ששיחקו פחות לאחרונה ואיך הם מתמודדים כאשר הלחץ מופנה אליהם, זאת על מנת לקבל החלטות בנוגע לחלון הקרוב גם בנושא החיזוק, וגם סביב השאלה מי מהשחקנים צריך לצאת בהשאלה, שכן קבוצות ליגת העל כבר החלו לשלוח מסרים שהן מעוניינות בלא מעט מתוך הסגל הצהוב.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
(ראובן שוורץ)
מתן חוזז, אילון אלמוג, עידו שחר ומתן בלטקסה מבוקשים אצל מרבית הקבוצות בליגה, גם לאוסאמה חלאילה יש ביקוש במכבי נתניה, ואף אדוארדו גררו מסקרן מאוד את הקבוצות השונות במקרה שיהיה על המדף להשאלה. לא מעט ייגזר משלושת המשחקים הקרובים שיסגרו את השנה האזרחית, כאשר ביום רביעי תארח מכבי ת"א את בני סכנין בפתיחת הסיבוב השני של ליגת העל ולאחר מכן תצא למשחק חוץ במושבה מול מכבי פתח תקווה.
בכל הנוגע לאימוניו של הסרבי עד כה, נראה כי הוא שם לא מעט דגש על משחק הלחץ ודורש הרבה משחקני ההתקפה והקישור בנושא הזה. הסרבי רוצה לראות לחץ גבוה ואפקטיבי ומצפה כי מיד אחרי חטיפת הכדור, שחקני החלק הקדמי יידעו לבצע תנועה לשטחים אשר מתפנים כדי שהקבוצה תוכל מיד לייצר דרך הלחץ מצבי הבקעה נוספים.
טל בן חיים, שרן ייני, דן ביטון, עידו שחר, אנריק סבוריט ואופיר דוידזדה חלו בימים האחרונים וייעדרו מסגל הקבוצה למשחק. כל השישה עברו בדיקת קורונה ויצאו שליליים לנגיף.
הרכב מכבי תל אביב: דניאל פרץ, מאור קנדיל, עידן נחמיאס, לואיס הרננדס, מתן בלטקסה, עדן שמיר, אבי ריקן, גבי קניקובסקי, אילון אלמוג, ברנדלי קוואלס ואוסאמה חליאלה.