3 צפייה בגלריה
חורחה מולינה חוגג
חורחה מולינה חוגג
חורחה מולינה חוגג
(La Liga)
איזה משחק נהדר קיבלנו הערב (ראשון), כשחורחה מולינה הוביל את גרנאדה ל-1:4 מרשים במיוחד על חשבונה של מיורקה, זאת במסגרת המחזור ה-18 של הליגה הספרדית. בנוסף לכך, אתלטיק בילבאו גברה 2:3 על בטיס. המשחקים, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.

גרנאדה – מיורקה 1:4

כבר בדקה העשרים של ההתמודדות מולינה נכנס לעניינים וכבש את השער הראשון במשחק, אך היתרון החזיק מעמד ארבע דקות בלבד עד שדני רודריגס קבע שוויון. בתום המחצית היה קשה לתאר שהמשחק ייגמר באופן כה חד צדדי, אך למולינה היו תוכניות אחרות. בדקה ה-61 החלוץ השלים צמד וחגג שלושער גדול בדקה ה-91 בזכות בישול של אנטוניו פוארטאס, שהאחרון אף כבש את השער האחרון לזכות המאחרת עמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-96.
גרנאדה כעת מחזיקה ברצף של ארבעה משחקים ללא הפסד בלה ליגה, ובהם היא אף צברה שני ניצחונות שתרמו למאזנה, שעומד על 19 נקודות. לעומתה מיורקה נותרה עם 20 נקודות ואם היא לא תשתפר, צפויים לה מאבקי תחתית בוערים.
מולינה המבוגר ביותר שכובש שלושער בספרד!

אתלטיק בילבאו – בטיס 2:3

ההתמודדות נפתחה בסערה עם שער גדול של איניאקי וויליאמס כבר בדקה השנייה, אבל ארבע דקות בלבד לאחר מכן חואנמי השווה את התוצאה. שתי הקבוצות נרגעו מעט, אך במחצית השנייה הייתה זאת בטיס שעלתה ליתרון, כשנביל פאקיר כבש בדקה ה-52 את ה-1:2 של האורחת. הבאסקים לא ויתרו ובדקה ה-72 וויליאמס השלים צמד אדיר וקבע 2:2, אבל המהפך הושלם רק בדקה ה-89, כשאוסקר דה מרקוס כבש את שער הניצחון.
בילבאו עוצרת את בטיס בשער דרמטי בדקה 89
אתלטיק בילבאו קטעה רצף של שמונה משחקים בהם לא הצליחה לנצח בליגה והעלתה את מאזנה ל-24 נקודות בטבלה. האורחת, לעומת זאת, נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בלה ליגה והיא נותרה עם 33 נקודות.
3 צפייה בגלריה
איניאקי וויליאמס חוגג
איניאקי וויליאמס חוגג
איניאקי וויליאמס חוגג
(La Liga)

חטאפה – אוססונה 0:1

יותר דרמטי מזה לא יכול להיות. אחרי ההדחה המבישה מגביע המלך, כאשר הובסה 5:0 על ידי אתלטיקו באיירס מהליגה השלישית, חטאפה התייצבה למשחק קריטי בתחתית. במשך תשעים דקות התוצאה על הלוח נשמרה על 0:0, אך אז, עמוק בתוספת הזמן, הגיע דאריו פובדה ונגח לרשת אחרי הגבהה מדויקת של דמיאן סוארס. חטאפה רושמת 0:1 יקר מפז ומשיגה שלוש נקודות יקרות בתחתית.
3 צפייה בגלריה
חטאפה בטירוף
חטאפה בטירוף
חטאפה בטירוף
(La Liga)