4 צפייה בגלריה
דור מיכה חוגג
דור מיכה חוגג
דור מיכה חוגג
(איציק בלניצקי)
הפועל באר שבע ממשיכה במומנטם הנפלא שלה. מוליכת ליגת העל עשתה את שלה גם הערב (ראשון) כשרשמה ניצחון חמישי בכל המסגרות עם 0:3 על בית”ר ת”א/בת ים במסגרת סיבוב ח’ בגביע המדינה והבטיחה את את מקומה בשלב הבא.
מאמן הקבוצה מבירת הנגב, רוני לוי אמר בסיום: “תמיד ניצחון הוא חשוב מאוד, בטח בגביע שכל משחק הוא כמו גמר. צריך לעבור את זה, עשינו את העבודה בצורה משכנעת וממשיכים קדימה. היה חשוב מאוד, בגביע חשוב לעבור שלב לא משנה מי היריבה. נכון שהיריבה מהליגה השנייה, אבל צריך להחמיא להם. הם ניסו לשחק כדורגל חיובי ואיכותי מאוד. מדובר בקבוצה מאומנת שהקשתה עלינו במהלך המשחק אבל מה שחשוב מבחינתנו זה שנתנו להרבה שחקנים חשובים שלנו דקות משחק ולהרבה גם מנוחה. פרסנו את דקות המשחק, עשינו את העבודה כמו שצריך ואנחנו עם הפנים קדימה למשחק ביום רביעי”.
4 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(איציק בלניצקי)
עוד הוסיף מאמן ב”ש: “יש כאלה שאנחנו מאוד מעריכים אותם והם צריכים את דקות המשחק. מחר נעשה אימון וכבר נסתכל על הקבוצה היריבה. המעבר יהיה מהיר וחד. אני חושב שרותם חטואל שחקן עם יכולות טובות מאוד. לזכותו ייאמר שהוא מתאמן נהדר ואני חושב שזאת התמורה הכי טובה – גם לתת את השערים וגם להיראות טוב, והוא צריך להמשיך להיראות ככה”. על השער שדור מיכה הבקיע אמר לוי: “אני לא חושב שזה קשור לביטחון. אני חושב שזה עניין של זמן אצל שחקנים, תהליך. ראיתי את החיבור שלו עם הקהל, אלה דברים חשובים שלוקחים קצת זמן, אנחנו רוצים שיקרו מהר מאוד אבל בטוחים ביכולת שלו וסומכים עליו”.
כובש הצמד של האדומים, רותם חטואל שיתף: “האנרגיות הגיעו מזה שאני עובד כל כך קשה באימונים. אני מחכה להזדמנות ושמח שקיבלתי אותה ועזרתי לקבוצה לעבור שלב בגביע. מכאן מסתכלים קדימה לבית”ר ואני מקווה שיהיה בסדר. אני חושב שהמשחק הזה היה מעולה, עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות ועברנו שלב. אני מרגיש מצוין ומאוד אוהב את הקהל והאנשים. יש לנו סגל מאוד טוב, לרוני יש כאב ראש רציני ואני שמח שהיום הוא נתן לי את ההזדמנות והוצאתי את המיטב. אני מאוד רוצה להישאר בהפועל ב”ש. ברמה האישית אני רוצה להיות טוב במשחק הבא, לקבל עוד הזדמנויות ולהוכיח את עצמי”.
4 צפייה בגלריה
רותם חטואל חוגג
רותם חטואל חוגג
רותם חטואל חוגג
(איציק בלניצקי)
מאמן בית”ר ת”א/בת ים, קלמי סבן, התייחס למשחק: “אנחנו ניקח את נקודות האור מהמשחק הזה. השחקנים ניסו לשחק כדורגל ברוב שלבי המשחק, היינו יריב שווה להפועל ב”ש שנמצאת במקום הראשון בליגת העל. אני מאוד גאה בשחקנים, אמנם התוצאה קצת קשה אבל הם שיחקו בצורה יפה מאוד, כמו גברים, חבל. קיווינו, היו אנרגיות טובות, האיכות של הפועל ב”ש עשתה את ההבדל, היו דקות טובות ולפעמים לא הולך”.
על מאבקי ההישרדות של קבוצתו בליגה הלאומית אמר סבן: “יש לנו שחקנים טובים, אני מאמין בהם. נעשה הכל כדי להישאר בליגה, המטרה של המועדון הזה היא להישאר בליגה הלאומית ולגדל שחקנים טובים. יש שחקנים טובים ובעזרת ה’ נעשה תוצאות טובות שישאירו את הקבוצה בליגה”.
4 צפייה בגלריה
קלמי סבן
קלמי סבן
קלמי סבן
(חגי מיכאלי)