3 צפייה בגלריה
ראסל ווסטברוק ולברון ג'יימס
ראסל ווסטברוק ולברון ג'יימס
ראסל ווסטברוק ולברון ג'יימס
(רויטרס)
בעיצומו של גל הדבקות נוסף ב-NBA, הליגה נמשכה הלילה (בין שלישי לרביעי) עם מפגש מסקרן במערב, כאשר פיניקס סאנס גברה ב’סטייפלס סנטר’ 90:108 על לוס אנג’לס לייקרס, שנחלה הפסד שלישי ברציפות. הקבוצה מעיר המלאכים הגיעה עם כמה חוסרים בשל הקורונה, בעוד אצל הסאנס דווין בוקר, המתאושש מפציעה, המשיך להפגין יכולת נהדרת והוביל את קלעי המנצחת עם 24 נקודות ב-32 דקות על הפרקט.
למעשה, בוקר שלא שיחק בהפסד האחרון של פיניקס, מחזיק ברצף של 19 ניצחונות מאז אוקטובר. “אני מרגיש מצוין ואני חושב שבעל משחק אני ארגיש טוב יותר”, אמר. מי שלא התרשם מהתוצאה היה לברון ג’יימס, שסיפק 34 נקודות למפסידה ואמר בסיום: “קשה להעריך את המאצ’ אפ בין הקבוצות כשאנחנו בסגל כל כך חסר. הפציעה שלי ברבע השלישי? אני אהיה כשיר משחק הבא”.
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
(רויטרס)
אגב, לברון טיפס הלילה למקום ה-17 במספר ההופעות בכל הזמנים. ה’קינג’ רשם את משחקו ה-1,330 בליגה, השאיר מאחור את מוזס מאלון והוא רחוק חמישה משחקים בלבד מגארי פייטון. המבט מופנה כמובן אל המקום הראשון בו ניצב רוברט פאריש עם 1,611 הופעות, אך פער של 281 משחקים יהיה קשה במיוחד לסגירה.
רק שלושה שחקנים קלעו בספרות כפולות אצל הלייקרס ומלבד לברון ראסל ווסטברוק תרם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים וטרבור אריזה קלע 12. טאלן הרטון-טאקר חזר לאחר הקורונה והציג יכולת רעה במיוחד וקלע שלוש נקודות בלבד ב-1/13 מהשדה, כשגם אייזיאה תומאס קלע שלוש נקודות ב-1/11 מהשדה (שניהם יחד 0/14 מחוץ לקשת). יכולת הקליעה גררה תגובה קלאסית של שאקיל אוניל שאמר: “מעולם לא הייתי קלעי גדול, אבל בחיים לא הייתי מסיים עם 1/13”. הורטון טאקר עצמו אמר: “אני מנסה לחזור לעניינים, זה היום הראשון שלי מחוץ לבידוד באופן מלא”.
3 צפייה בגלריה
טאלן הורטון טאקר
טאלן הורטון טאקר
טאלן הורטון טאקר
(רויטרס)
במשחק נוסף שהתקיים הלילה ניצחה דאלאס מאבריקס 102:114 את מינסוטה טימברוולבס. קארל אנתוני טאונס הוביל את המפסידה עם 26 נקודות ו-14 ריבאונדים, כשהוא צולף שלוש שלשות מארבע ניסיונות. הסנטר עלה למקום החמישי בכמות השלשות לשחקנים בגובה 2.11 מטרים ומעלה, עם 698 כאלו. דירק נוביצקי, שניצב במקום הראשון עם 1,982 שלשות, החמיא בשידור: “אם הוא ימשיך לשחק ככה, הוא יהיה שם למעלה”.