2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
(רדאד ג'בארה)
אחרי שבשבוע שעבר נערך הדיון של מכבי חיפה בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בעקבות העבירות שביצעו אוהדיה במשחקים מול הפועל תל אביב בבלומפילד, הדרבי מול הפועל חיפה בסמי עופר ומשחק החוץ מול הפועל נצרת עילית באצטדיון גרין, החליט היום (רביעי) בית הדין להעניש את האלופה בקנס של 35 אלף ש”ח וסגירת היציע הצפוני במשחקי הבית עד סוף העונה על תנאי, במקרה של כל הרשעה חוזרת בסעיף של התנהגות בלתי הולמת של אוהדים בנסיבות מחמירות.
אחרי שהדיינים אפשרו לירוקים להציג בפניהם רשימה מסודרת של כל התביעות שהוגשו ע"י הקבוצה כנגד אוהדים ב-3 השנים האחרונות עד יום שני האחרון ב-12:00, היום פורסמה ההחלטה, שבנימוקיה נכתב: “הנאשמת הציגה חומרים רבים מהם עולה כי אכן היא משקיעה משאבים של כוח אדם, ציוד וזמן תוך נשיאה בעלויות נכבדות וכי מאמציה אלה להתמודד עם תופעות עברייניות של אוהדיה אף נושאים פרי מעת לעת, כולל איתור מקצת העבריינים גם באירועים דנן ונקיטת צעדים של הנאשמת נגדם. יוער כי בעבר הנאשמת אף נקטה הליכים אזרחיים כנגד אוהדים עבריינים, וגם אם היקף המקרים לטעמנו אינו מספק אין ספק כי עסקינן בצעדים בכיוון הנכון. זאת ועוד, הנאשמת אף התחייבה בפנינו כי היא תישא בעלויות הנזקים לרכוש שגרמו אוהדים באצטדיון בלומפילד”.
2 צפייה בגלריה
כתובות בשירותי הנשים בבלומפילד
כתובות בשירותי הנשים בבלומפילד
כתובות בשירותי הנשים בבלומפילד
(רדאד ג'בארה)
הדיינים המשיכו: “נוכח האמור וראשית דבר אנו מרשיעים את הנאשמת כמיוחס לה בהתפרעות אוהדים ובהתנהגות בלתי הולמת אוהדים בנסיבות מחמירות. לעניין הנסיבות המחמירות נדגיש כי מספר אירועי השלכת החפצים כמו גם היקף הנזק שנגרם (כ-87 אלף ש”ח) בהחלט מצדיקים הכרה באירועים כנסיבות מחמירות. אשר לעונש, ערים אנו למהלכים משמעותיים אלה של הנאשמת ויש בהם אכן להצדיק הקלה בענישה אולם נגדם עומדת כאמור העובדה כי עסקינן ב’נסיבות מחמירות’, כמו גם העובדה כי תהיה זו הרשעה שמינית העונה בעבירה של התפרעות אוהדים, אשר לא ניתן לעבור עליה להסדר היום”.