1 צפייה בגלריה
שני לוין
שני לוין
שני לוין
(עודד קרני)
אבל בכדורסל הנשים בישראל: שני לוין נפטרה אתמול (שלישי) אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן, שלושה ימים בלבד לפני יום הולדתה ה-37. הגארדית שיחקה בעבר באליצור חולון ובאליצור רמלה. עונתה האחרונה בליגה הייתה בעונת 19/20.
רועי אייזנברג, שהיה מאמנה של לוין באליצור חולון, סיפר בכאב: “בבוקר קיבלתי את הידיעה וזה משנה לך את כל היום. מעבר לזה שהיא הייתה שחקנית שנותרת את ה-100 אחוז היא חיברה את כל הקבוצה. היא הייתה החוט המקשר שיש לה חלק גדול מאוד בהצלחה של חולון. תמיד הייתה עם האנרגיות החיוביות, למרות שהיא הייתה סוג של חיילת בודדה, לא היה לה את כל המשפחה שלה והיא הייתה מגיעה לכמה חודשים לשחק כאן כדורסל ואז חוזרת לארצות הברית, היא הייתה חלק מהמשפחה”.
המאמן המשיך: “אני חושב שהיא חלתה לפני איזה שנתיים פלוס מינוס. הגיעה אלינו אחרי שחשבו שזה מאחוריה, אך אחרי שהסתיימה העונה זה שוב חזר. יכול להיות שזה היה חלק מהתהליך ובסרטן יש תקופות טובות ולא טובות. היא הייתה כל כך חזקה ולא רצתה להראות שיש משהו. לקראת סוף העונה היא כבר הייתה נורא רזה ובמשחק האחרון החלטנו שנותנים לה לשחק את כול הרבע האחרון. היא בקושי הייתה יכולה לשחק, אבל היא שיחקה טוב, קלעה 2 נקודות, עשתה אותנו מאושרים וניצחנו את המשחק”.
כמו כן הוא הוסיף: “ניסיתי ליצור איתה קשר אחרי העונה ולא הייתה תשובה. בחודשים האחרונים לא שמעתי ממנה. כרטיס השחקן שלה היה בחולון ואם היא הייתה יכולה לחזור לשחק, היא הייתה מתקבלת אצלנו באהבה. מהדקה הראשונה שלה היא הייתה בחולון. בעשור האחרון זאת הקבוצה שלה”.