2 צפייה בגלריה
אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין
(עמית מצפה)
בהמשך לזריקת המצית מצידו של אחד מאוהדי בני סכנין, הקבוצה עמדה היום (רביעי) לדין, ושם הוחלט על קנס בגובה 7,500 ש”ח שהקבוצה תצטרך לשלם. סכנין הרחיקה את אותו אוהד מארבעה משחקנים.
הדיין, עו”ד צחי נמירוסקי, טען: “בכל הקשור לעונש, מחד המצג שהוצג בפני בית הדין על צעדים דרסטיים, תוך שלילת מנוי האוהד אינו מדויק, מאידך נראה שבכל זאת יש תחילה של דרך בניסיון להתמודד עם האוהדים הפורעים למרות שאני סבור שמדובר במעט מידי”.
עוד הוסיף: “בכל הקשור לאישום עצמו, אני מרשיע את הנאשמת במיוחס לה עבירה של התפרעות אוהדים, וזאת על בסיס דו"ח השופט. אינני מקבל את טענת הנאשמת בעניין זה. נוכח האמור אני גוזר על הנאשמת קנס בסך 7,500 ש"ח”.
2 צפייה בגלריה
מוחמד אבו יונס מגיע לבית הדין
מוחמד אבו יונס מגיע לבית הדין
מוחמד אבו יונס מגיע לבית הדין
(רדאד ג'בארה)
יו”ר הקבוצה, מוחמד אבו יונס, אמר: “אני לא רוצה לפקפק בדברי השופט, אך אני סבור שהוא לא דייק. במשחק הזה אנחנו הכנסנו 12 מאבטחים סמויים בנוסף לאבטחה הרגילה, הייתה מהומה קטנה, ואף דיברו על זה בטלוויזיה שמישהו רצה לזרוק מצית, אך אנשים מנעו ממנו את הזריקה. אני מציג לבית הדין סרטון שבו נראית מהומה ביציע, ואני טוען שבמהלך המהומה מנעו מהאדם שהיה במרכז המהומה מלזרוק את המצית.
לשאלת בית הדין איך ניתן לדעת את הדקה שבסרטון אני משיב שזה היה האירוע היחידי במשחק. אני רוצה להאמין לדברי השופט, אבל בתום המשחק פניתי למשקיף ושאלתי אם היה משהו והוא אמר לי שהכול בסדר. ואכן בדו"ח המשקיף כתוב שאירוע זריקת המצית הוא לדברי השופט והמשקיף לא ראה זאת. בלי שום קשר לכל הדברים האלו, אנחנו התחלנו לנקוט בצעדים דרסטיים כנגד כל הפורעים. לקחנו אבטחה סמויה, האדם שביקש לזרוק, זיהינו אותו ותפסנו אותו והעברנו את הפרטים שלו למשטרה, הוצאנו צו הרחקה מבית המשפט, וכקבוצה שללנו ממנו את המנוי עד תום העונה. אני מציג לבית הדין את צו ההרחקה מבית המשפט ומכתב ביטול המנוי”.