4 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(רדאד ג'בארה)
מכבי תל אביב פספסה הזדמנות גדולה לתפוס את המקום השלישי. הצהובים הגיעו הערב (רביעי) לבלומפילד לקרב ישיר מול בני סכנין השלישית ולמרות שהאורחת נותרה בעשרה שחקנים למשך מחצית שלמה – מחזיקת הגביע לא ניצלה זאת וסיימה ב-1:1 רע מאוד מבחינתה.
מאמן מכבי ת”א, מלאדן קרסטאיץ’, אמר: “שיחקנו מול יריבה מהמקום השלישי בטבלה. אנחנו לא מרוצים מהתוצאה הזו כמובן. במחצית הראשונה לא היינו מרוכזים וספגנו את השער, לאחר מכן לא היה לנו ביטחון לשחק טוב יותר ובלחץ גבוה יותר. חסרה לנו יצירתיות בשליש האחרון של המשחק. לא הבאנו את הדבר הנוסף, את המסירה החכמה, שיחקנו רק עם הגבהות וזה היה קל עבורם להגן, לא עשינו דברים חכמים. נעבוד על הדברים האלה”.
קרסטאיץ: חשוב כרגע להתוות דרך במועדון
עוד אמר הסרבי: “נשפר את הדברים כדי למצוא פתרונות לסגנון משחק שכזה. אנחנו צריכים להגן טוב יותר ברגע שאנחנו מאבדים את הכדור. אני יודע שנפגוש יריבות מהסוג הזה בהמשך”.
4 צפייה בגלריה
מלאדן קרסאטיץ'
מלאדן קרסאטיץ'
מלאדן קרסאטיץ'
(רדאד ג'בארה)
מתן בלטקסה שכבש את שער השוויון, אמר: "קצת מאוכזב, הייתי מעדיף לא לתת גול ושלא נספוג. תוצאה מאכזבת.מה לא עבד? דווקא מול 11 הרגשתי שהיינו טובים יותר, אחרי האדום הם הלכו אחורה ולא היו לנו פתרונות”.
4 צפייה בגלריה
מתן בלטקסה מול מרוואן קבהא
מתן בלטקסה מול מרוואן קבהא
מתן בלטקסה מול מרוואן קבהא
(רדאד ג'בארה)
מנגד, שרון מימר אמר: “יוצאים עם חיוך וגאווה גדולה לשחקנים. זה לא קל לבוא מול מכבי ת”א ולשחק מחצית שלמה מול עשרה שחקנים ולמרות זאת לא לתת להם להגיע למצבים. יש לי שחקנים שאני נהנה לאמן וגאה בהם, שנמשיך ככה. עשינו סיבוב טוב ויש לנו שלושה משחקים קשים, צריכים כמה שיותר נקודות כדי להישאר גבוה בטבלה. ניקח את הנקודה, נתכונן למכבי חיפה שיהיה משחק אפילו קשה יותר”.
עוד אמר: “נגד מכבי חיפה לא צריך לדבר יותר מדי, כולם רואים איזו קבוצה היא, רמה גבוהה מאוד. נביא את הנחישות שהייתה פה קודם כל. בזבוזי הזמן? לא אספור משחקים בהם הייתי בצד השני והפסדתי דברים בגלל בזבוזי זמן שעשו נגדי. השופט צריך לטפל בזה, אנחנו באנו לשחק יפה, ההרחקה לקחה אותנו למקום הזה. לא רוצים להתיפייף אלא להצליח”.
4 צפייה בגלריה
שרון מימר
שרון מימר
שרון מימר
(רדאד ג'בארה)
בירם כיאל אמר: "לבוא לכאן לשחק מול מכבי ת"א, עם הסגל הטוב בארץ לדעתי, ולחזור עם נקודה - לא חושב שיש קבוצה שלא הייתה מרוצה מדבר כזה. מסתכלים קדימה לעבר המשחק מול מכבי חיפה. זה לא היה כדורגל טוב, גם עם 11 שחקנים וכשהובלנו לא התעלינו. זו נקודה. לא חושב שאלו היו בזבוזי זמן. כשמגיעים לדוחא והקהל שלנו עושה משהו לא נכון וזורק דברים אז גם השוער של היריבה עוצר את המשחק כדי לדבר עם השופט. זרקו כוסות על השוער שלנו, זה לא מקובל לא אצלנו ולא בשום מקום. בטוח שמכבי וסכנין לא רוצות את זה. הוא הרגיש סוג של איום ופעל בצדק”.