3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
(רויטרס)
לוס אנג’לס לייקרס ממשיכה לשקוע. אמש (בין חמישי לשישי) לברון ג’יימס וחבריו הושפלו 138:110 על ידי סן אנטוניו, במה שהיה משחקו האחרון של ה”סטייפלס סנטר”, לפני שישנה את שמו לקריפטו ארנה, בהסכם שיכניס למועדון כ-700 מיליון דולר שיתפרסו על פנים 20 שנה.
בכל אופן, במשחק עצמו הלייקרס שוב לא הצליחו להתמודד עם חסרונו של המאמן פרנק פוגל וחמישה שחקנים נוספים שלא משחקים בעקבות פרוטוקול הקורונה, כשהם במאזן של 4:0 מאז פציעתו של אנתוני דייויס. “אין לנו כימיה בשום חמישייה שבה אנחנו משחקים מהסיבה הפשוטה שלא שיחקנו ככה אף פעם” אמר בסיום ג’יימס, שסיים עם 36 נקודות ותשעה ריבאונדים. “כל שחקני ההגנה שלנו חולים ואין לנו את הסגל המלא שלנו. אנחנו חייבים שכמה שחקנים יחזרו”.
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס זורק
לברון ג'יימס זורק
לברון ג'יימס זורק
(רויטרס)
ראסל ווסטברוק, שקלע 30 נקודות אמר: “אין שום דבר שאפשר לעשות מלבד להפנים את המצב ולמצוא דרך לצאת ממנו. אנחנו חייבים לקבל את השחקנים החולים חזרה בכושר טוב. יש לנו חבורה של בחורים בחדר הלבשה שלעולם לא מרימים ידיים ולא נכנעים למה שקורה. אנחנו חייבים לפתוח דף חדש ולהילחם על כל כדור”.
מי שכיכב בצד של סן אנטוניו היה קייטה דיופ, שקלע שיא קריירה של 30 נקודות. “שיחקתי את המשחק וקראתי את ההגנה” אמר בסיום דיופ, “אני לא חושב שכדררתי כל כך הרבה, החברים שלי לקבוצה פשוט מצאו אותי. ג’יימס? הוא שחקן נהדר, אבל פשוט צריך לדעת לשמור עליו”.
3 צפייה בגלריה
קייטה דיופ
קייטה דיופ
קייטה דיופ
(רויטרס)

קרי: “סחבנו את ההפסד לממפיס על הגב הכתפיים שלנו”

בינתיים בגולדן סטייט – עסקים כרגיל. סטף קרי רשם עוד ערב אדיר בעונה יוצאת הדופן שלו כשקלע 46 נקודות עם שמונה שלשות מ-14 ניסיונות והוביל את הווריורס ל-104:113 על ממפיס, מה שלא היה “עוד ניצחון”, אלא נקמה בקבוצה שהדיחה את קרי וחבריו במשחקי הפליי-אין בעונה שעברה.
“בהחלט רצינו את זה” אמר בסיום קרי, שסובב את הקרסול ברבע הרביעי אך דאג לצנן את הדאגה ואמר שהוא בסדר, “הרגשתי שאנחנו לא יכולים להתחמק מההיסטוריה וממה שהיה בעונה שעברה, אבל בגלל זה גם ידענו מה נדרש לעשות כדי לנצח במשחק מהסוג הזה. סחבנו את ההפסד בעונה שעברה על הכתפיים שלנו וידענו שאין סיכוי שאנחנו מפסידים באולם הביתי שלנו”.