2 צפייה בגלריה
יותם הלפרין
יותם הלפרין
יותם הלפרין
(רפי בן חקון)
זה לא היה פשוט, אבל הפועל ירושלים רשמה הערב (שבת) ניצחון שישי ברציפות כשגברה 69:73 על מכבי ראשון לציון. האדומים הובילו כבר ב-15 הפרש לקראת סיום הרבע השלישי, אך קאמבק גדול גרר את המשחק עד לפוזשן האחרון, בו ריטן אובאסוהן קלע סל גדול והבטיח ניצחון ירושלמי. לאחר המשחק, הודיעו הירושלמים כי המשחק מול מנרסה מוכת הקורונה בליגת האלופות יידחה בשבוע נוסף, כאשר מועד סופי יימסר בהמשך.
מאמן הפועל ירושלים, יותם הלפרין, סיכם את המשחק: “היינו במשחק רע מאוד, בטח ברמת החשיבה על המגרש. זה קורה, אתה נמצא באיזה שהיא תקופה טובה ואתה רואה את עצמך בעמדה של ‘יהיה בסדר זה יבוא’ אבל זה לא בא. היינו במרחק של זריקה אחת מלהפסיד את המשחק הזה ויש לנו הרבה מה ללמוד ממנו, אנחנו לא מספיק טובים”.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים מודים לקהל
שחקני הפועל ירושלים מודים לקהל
שחקני הפועל ירושלים מודים לקהל
(רפי בן חקון)
הלפרין הוסיף: “צריך להיות אמתיים בנו למשחק יותר עמוקים ובמצב רוח יותר טוב מראשון. הם הצליחו לשבש את המשחק וחזרו בצורה נהדרת והם נמצאים בתקופה לא פשוטה. אם נסתכל על עצמו הובלנו ביתרון דו ספרתי ארבע דקות לסוף ועשינו את כל הטעויות בסוף כדי להחזיר אותם למשחק. אם זה היה נגד קבוצה עמוקה יותר היינו יכולים להפסיד משחק כזה. אנחנו לא מספיק טובים. בתקופה האחרונה היינו די יציבים במשחק שלנו. היום הגענו יותר מידי בטוחים בעצמנו. לא זלזלנו לרגע, אבל לפעמים ירידה כזאת קורת. קבוצות טובות צריכות לדעת לנצח גם בימים כאלו שהאנרגיות לא שם ואתה לא מספיק טוב”.
הלפרין דיבר גם על הרכש החדש, גון אוג’בנו: “עקבנו אחריו, נוצרה סיטואציה. ידענו שאנחנו חסרים גודל בצבע. אני בטוח שהוא יעזור לנו בטח ברמת הפיזיות שנתמודד איתה בחודש הקרוב. עולם הקורונה מקשה אבל אני מקווה שהוא יכנס מהר”.
69:73 דרמטי להפועל ירושלים על ראשל"צ