3 צפייה בגלריה
צ'ירון שרי חוגג
צ'ירון שרי חוגג
צ'ירון שרי חוגג
(עמרי שטיין)
במכבי חיפה לא הסתירו את העובדה שהשחקנים לא אהבו, בלשון המעטה, את הראיון שהעניק בירם כיאל ב-ONE תחת הכותרת: “איתי מכבי חיפה הייתה זוכה בדאבל”. הדברים האלו של הקשר, כך טוענים בחיפה, הספיקו לכך שהשחקנים יבואו בטירוף ויראו לכיאל כי ניתן היטב להסתדר בלעדיו – ועשו זאת על הצד הטוב ביותר עם 0:6 מוחץ על האקס ובני סכנין אמש (שבת).
מי שהתעלה והוכיח עד כמה הקהל הירוק אוהב אותו הוא צ’ירון שרי, שכבש שער מדהים: “שרי הוא ללא ספק הברומטר שלנו והזר הכי טוב שנחת בחיפה בעשר השנים האחרונות. לא במקרה הקהל שלנו יודע להעריך אותו גם כאשר הוא פחות טוב ופחות הביא מספרים”, אמרו בקבוצה.
3 צפייה בגלריה
צ'ירון שרי
צ'ירון שרי
צ'ירון שרי
(עמרי שטיין)
ברק בכר, שרשם את ניצחונו הגבוה ביותר כמאמן בליגת העל, הצליח מול סכנין להפתיע רבים כאשר העלה את המניה הבטוחה שלו בתקופה האחרונה, חוסה רודריגס, בעמדת המגן השמאלי הזרה לו, בזמן שעופרי ארד ושון גודלברג שיחקו כבלמים. הספרדי, ששיחק עד כה בכל תפקיד אפשרי בחלק האחורי: קשר, בלם ומגן ימני, שרף את קו שמאל, אך מתח במחצית השנייה את שריר הירך ויצא מהמגרש תוך שהוא משאיר את הקבוצה ללא חילוף אחרי שחיפה השלימה את מכסת החילופים שלה.
במכבי חיפה מקווים שלא מדובר בפציעה שתשבית את רודריגס לקראת מכבי תל אביב ביום שני הבא וכי מדובר רק בהתכווצות ולא מעבר לכך. הספרדי ייבדק במהלך היום על מנת לאבחן את חומרת הפציעה. כמו כן, עלי מוחמד שלא ספג אתמול כצפוי את הצהוב החמישי כדי להחמיץ את מכבי פ"ת, יצטרך להיזהר מול מכבי ת"א שצהוב לא יישלף לעברו אחרת יחמיץ את המשחק מול בית”ר ירושלים בגביע.
3 צפייה בגלריה
חוסה רודריגס
חוסה רודריגס
חוסה רודריגס
(רדאד ג'בארה)
בסיום ובמהלך המשחק הקהל הירוק כבר הכין את השחקנים לקראת מכבי ת"א עם שירה גדולה, משחק אליו כל הכרטיסים כבר נמכרו. בוגדן פלאניץ' שהחמיץ את סכנין בשל צהובים יחזור למרכז ההגנה. בחיפה ינסו להכשיר את סאן מנחם למשחק, אבל הסיכוי לכך אינו גדול אלא אם תהיה תפנית מפתיעה במצב קרסולו של המגן.
בתוך כך, במכבי חיפה לא מסתירים את דאגתם מאיכות משטח הדשא שנראה אתמול בסמי עופר במשחק בין הפועל חיפה למ.ס אשדוד. המשטח, לטענת אנשי חיפה, עלול להוות מכשול במשחקי הבית בקרב העיקש על התואר.
תגובות מכבי חיפה ובני סכנין