2 צפייה בגלריה
חנן ממן
חנן ממן
חנן ממן
(עמרי שטיין)
הרבה לחץ השתחרר אתמול (שבת) בהפועל חיפה אחרי ה-1:2 הדרמטי מול מ.ס.אשדוד, שהחזיר את הקבוצה למקום השישי שמוביל בסיום העונה הסדירה לפלייאוף העליון. אחרי שישה משחקים ללא ניצחון, האדומים נהנו משער של חנן ממן בדקה ה-88 כדי להשיג שלוש נקודות.
אלישע לוי עשה את ההתאמות הדרושות, כאשר החזיר לשער את אוהד לויטה, העלה בחלק הקדמי את נס זמיר לצידו של אלן אוז'בלט והקבוצה נראתה הרבה יותר טוב. לוי זכה למחמאות גם על ניהול המשחק כאשר הכניס את גל אראל ודודי טויטו שהיו מעורבים בשער הניצחון שכבש ממן, שבחצי השעה האחרונה הוכיח שמדובר בזן מיוחד.
הבעלים יואב כץ, שנמצא במנוחה בביתו בעקבות פרוצדורה רפואית, ניצל את סוף השבוע לשיחות מרחוק עם השחקנים הישראלים והזרים המובילים בכדי לחזק אותם, וכמו כן ניהל שיחות עם הצוות המקצועי של המועדון. כץ הדגיש כי הנושא המנטלי ולקיחת אחריות ומנהיגות היא המפתח לניצחון.
2 צפייה בגלריה
יואב כץ
יואב כץ
יואב כץ
(עמית מצפה)
יואב כץ אמר: "העגלה הייתה בבוץ והיא צריכה הייתה עוד דחיפה קלה כדי לחזור למסלול, אני שמח שביחד עם כולם עשינו את זה". על חנן ממן אמר כץ: “הוא חזר להוכיח כמה כישרון ומנהיגות יש לו להציע ואני שמח על כך”. כמו כן, קווין טאפוקו שכבש שער נדיר ייבדק במהלך היום אחרי שהתלונן על מתיחה בשריר הירך האחורי.