1 צפייה בגלריה
עוד הפסד. לברון ג'יימס
עוד הפסד. לברון ג'יימס
עוד הפסד. לברון ג'יימס
(רויטרס)
לברון ג'יימס השאיר את קובי בראיינט מאחור והפך לשיאן הנקודות בחג המולד, אבל סנטה קלאוס לא היה עם לוס אנג'לס לייקרס שהמשיכה בצניחה גם הלילה (בין שבת לראשון). קינג ג'יימס קלע 39 נקודות, הגיע ל-422 בחג ועקף את ה-395 של קובי, אבל הלייקרס ספגו הפסד חמישי רצוף, הפעם 122:115 לברוקלין.
זה היה משחק מתסכל עבור לברון. הנטס הגיעו לסטייפלס סנטר אחרי ששלושת המשחקים האחרונים שלהם נדחו בגלל שלא היו להם מספיק שחקנים, הם חסרו את קווין דוראנט וכמובן קיירי אירווינג, הובילו כבר ב-20 הפרש, ג'יימס הוביל קאמבק, ואז ג'יימס הארדן מסר אלי אופ לניק קלקסטון שריחף והכניס את לברון לפוסטר בדרך ליתרון 115:118. כוכב הלייקרס הוסיף גם תשעה ריבאונדים, שבעה אסיסטים ושלוש חטיפות, ראסל ווסטברוק הוסיף טריפל דאבל (13 נקודות, 12 ריבאונדים ו-11 אסיסטים), אבל הארדן כיכב בצד השני עם טריפל דאבל משלו: 36 נקודות, 10 אסיסטים ו-10 ריבאונדים.
עבור לברון שיחגוג יום הולדת 37 בהמשך השבוע, זה היה המשחק הרביעי ברציפות עם 30 נקודות ומעלה והוא עשה את זה לראשונה מאז 2018. אבל כשזה קורה, הלייקרס עומדים על מאזן 6:6 וזה המאזן הכי גרוע עבור שחקן כלשהו מבין כל אלה שקלעו 30 ומעלה בלפחות 10 משחקים. "לא אכפת לי איך אני משחק אם אנחנו מפסידים", אמר ג'יימס.
מי שחטף ביקורות היה ווסטברוק שאמנם רשם טריפל דאבל, אבל עשה את זה ב-4 מ-20 מהשדה. קווין אוקונור, כתב האתר 'דה רינגר', שיתף וידאו שבו ווסטברוק נראה חולם בהגנה ומאפשר לפאטי מילס לקלוע את אחת משמונה השלשות שלו (מ-13 ניסיונות) במשחק, וכתב בטוויטר: "הלייקרס צריכים לבחון כל אפשרות להעביר את ווסטברוק בטרייד. הוא לעולם לא יזכה באליפות עם ההגנה שלו, שלא לדבר על בחירת הזריקות שלו. ככה הוא שיחק במשך כל הקריירה, כולל ברגעים חשובים בפלייאוף. הוא לא ישתנה לעולם".
עבור הארדן, הטריפל דאבל שלו הגיע במשחק החזרה לפרקט אחרי היעדרות של שבועיים - תקופה שאותה הגדיר בעצמו: "עשיתי הרבה כלום, הרבה משחקי וידאו ובינג' בטלוויזיה". על הניצחון הוא אמר: "זה לא היה אמור להיות ככה, לא הייתי אמור לשחק 39 דקות, אבל רציתי לנצח וזה כל מה שחשוב".