1 צפייה בגלריה
ויניסיוס, בנזמה, אמבפה ומסי
ויניסיוס, בנזמה, אמבפה ומסי
ויניסיוס, בנזמה, אמבפה ומסי
(רויטרס)
קרב הענקיות בין ריאל מדריד לפאריס סן ז’רמן בשמינית גמר ליגת האלופות יהיה מפגש כפול של הכול או כלום עבור שני מועדוני הפאר. 50 ימים לפני המפגש ב-16 האחרונות, ב’מארקה’ טענו שהיריבות בין הקבוצות היא לא רק ספורטיבית, אלא הרבה מעבר לכך, כשברקע סאגת מעברו האפשרי של קיליאן אמבפה והסכסוך בין ראשי המועדונים סביב נושא הסופר ליג.
הספרדים וגם הצרפתים מוליכים בבטחה את הליגה המקומית שלהם, ואם לא יקרה משהו מפתיע, הבלאנקוס והפריסאים יזכו באליפות בסיום העונה. בחדר ההלבשה הסיפור קצת שונה, כשבריאל השחקנים יותר מאוחדים סביב קרלו אנצ’לוטי, ובעיר האורות מאוריסיו פוצ’טינו לא מצליח להשתלט על חבורת הכוכבים: ליאו מסי עדיין לא השתלב בצורה אופטימלית, ניימאר פצוע, ראמוס שחקן ספסל ואמבפה עדיין לא הסדיר את עתידו.
בליגות המקומיות המאזן בין הקבוצות זהה לחלוטין עם 14 ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו והפסד בודד לאחר 19 מחזורים. בצ’מפיונס, הצרפתים העפילו רק מהמקום השני בבית עם מנצ’סטר סיטי, בעוד הבלאנקוס סיימו בפסגה בבית עם אינטר. ב’מארקה’ טענו שלמרות שאמבפה יוכל בעוד מספר ימים לסגור את מעברו עם ריאל, הוא יחכה לפחות לאחרי המפגש הכפול הטעון עם הלבנים.
בספרד הוסיפו וטענו כי נכון לכרגע, ראשי המועדונים בסכסוך על רקע הסופר ליג, כשהבלאנקוס ופלורנטינו פרס לגמרי בעד קידום הליגה שתילחם בחוקי הפייר פליי הפיננסיים של אופ”א ותיתן עדיפות למועדונים, ומצד שני נאסר אל חלאיפי בחר ללכת יד ביד עם אלכסנדר צ’פרין, נשיא אופ”א, והצהיר שקבוצתו לא תשחק בסופר ליג. מלחמה שקטה שלא נראה בקרוב את הסוף שלה.
כוכב עולה: כל השערים של ויניסיוס העונה